Trikotažo gaminiai



Trikotažo gaminiai - tai ne tik mūsų kasdieninė apranga, bet ir buities tekstilė, puošybos elementai, interjero dalys, baldų, patalynės, darbo drabužiai, specialios paskirties drabužiai ir begalės kitų žmogui būtinų dalykų, kad jis gyventų patogiai ir galėtų mėgautis kokybiškų trikotažo gaminių. Trikotažo gaminių rūšys ir kokybės politika effigy parduotuvėje. Kokybės politika - aukščiausio lygio įmonės vadovų formaliai išreikšti organizacijos bendrieji tikslai bei kryptys kokybės srityje. Kokybės politikoje išreiškiama tik viena bendros kompanijos politikos dalis - kokybės vadybos. Būtų svarbu išreikšti politinius pareiškimus kitoms svarbioms vadybos sritims, pvz. , finansams, personalui, darbuotojų saugumui, aplinkosaugai. Visa tai tikslinga sujungti į vieną bendrą organizkokybės sąvokos sudėtingumas reiškiasi tuo, kad ji turi daugelį tyrimo aspektų. Kiekvienas iš jų reikalauja specialaus tyrimo ir turi atskirą tikslą.
Paskutiniuoju metu gaminamų produktų kokybę nagrinėja ir kai kurios naujos mokslų kryptys: kvalimetrija (mokslas apie kokybės kiekybinės išraiškos dėsningumus), techninė estetika (visuma žinių apie meninį konstravimą dekoratyvines medžiagų savybes), ergonomika (nagrinėja mašinų ir aplinkos ypatybių įtaką žmogui šiuolaikinėje gamyboje). Vartojamoji vertė ir kokybė yra tapačios sąvokos. Trumpai kokybė apibūdinama, kaip savybių, tenkinančių vartotojų poreikius, visuma. Sis kokybės supratimas diskutuotinas. Kai kurie kokybės specialistai siūlo išplėsti kokybės sampratą ją sieti ne tik su vartotojų poreikiais, bet ir su žmonių sveikatos išsaugojimu, teigiamu poveikiu aplinkai ir žmonių visuomenei. Kokybė, kaip produkto tam tikrų savybių visuma, rodo produkto gyvavimo ciklo ypatumus. Produkto gyvavimo ciklą sudaro kūrimo (projektavimo), gamybos, realizavimo ir vartojimo etapai. Produktą kuriant ir gaminant formuojamos savybės, sudarančios kokybę, o realizuojant stengiamasi šias savybes išsaugoti, jų nepabloginti. Vartojamo produkto savybės turėtų visiškai tenkinti vartotojo poreikiuprodukto ypatybės yra objektyvios savybės, galinčios pasireikšti produktą vartojant ar eksploatuojant. Vienokiais ar kitokiais būdais išmatuotos ir kiekybiškai išreikštos produkcijos savybės vadinamos kokybės rodikliais. Šiais rodikliais įvertinama, kokiu konkrečiu laipsniu produkcija gali tenkinti konkrečius poreikius.