Turizmo įmonės „Novaturas“ analizė


Turinys. Turizmo įmonės „novaturas“ analizė. Įmonės „novaturas“ išorinės aplinkos analizė - pestel. Įmonės „novaturas“ ssgg analizė. Įmonės „novaturas“ konkurentai. Šaltiniai.


Išorinė reklama. Žmonės kasdien praeina ir pravažiuoja pro nemažus „Novaturo“ reklaminius stendus.

Turizmo sektoriuje, kaip ir „Novaturas“ produktai yra nematerialūs, nes prieš perkant bet kokią paslaugą, žmonės negali liesti, jausti ir pamatyti šių vietų. Prieš keliaudami į bet kurią vietą, jie suvokia paslaugų ir produktų įvaizdį. Jie suvokia savo būstą, viešbučius, restoranus, transporto priemonių išvaizdą ir žmones. Prieš perkant bet kokias paslaugas, paprastai žmonės nėra tikri, ar jie patiks konkrečią paskirties vietą, ar ne. Fiziniai įrodymai - tai aplinka arba paslaugos, kurias jie patiria pasiekdami paskirties vietas. Fiziniai įrodymai - tai aplinka, kurioje paprastai vyksta pardavimas ir kur klientai vartoja produktą.

„Novaturas“ savo paslaugas gali pasiūlyti įvairaus amžiaus žmonėms, kelionių paketai yra sudaromi grupėms, individualiems asmenims, šeimoms su vaikais, taip pat poroms. Kiekvienas jų gali pasirinkti kelionę prieinama jų galimybėms bei skoniui. „Novaturas“ siekia nuolat gerinti teikiamų paslaugų kokybę, todėl maloniai laukia ir priima vartotojų nuomones, pageidavimus, nusiskundimus, atsižvelgiant į visa tai kelionių paketai yra koreguojami, o vartotojų norai patenkinami.

  • Microsoft Word 38 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (1694 žodžiai)
  • Kolegija
  • Brigita
  • Turizmo įmonės „Novaturas“ analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Turizmo įmonės „Novaturas“ analizė. (2019 m. Lapkričio 20 d.). https://www.mokslobaze.lt/turizmo-imones-novaturas-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Gruodžio 07 d. 01:06
×
Nežinai kaip atlikti užduotį? Klausk!