Turizmo paslaugų kokybės įvertinimas


Įvadas. Paslaugų kokybės teoriniai aspektai. Paslaugų samprata ir jų rūšys. Kokybės samprata, pagrindinių terminų apibūdinimas. Paslaugų kokybės sistemos ir standartai. Turizmo paslaugos ir jų kokybės valdymas. Atvykstamojo turizmo apžvalga. Kokybės gerinimo organizavimas ir valdymas. Darbuotojų vaidmuo gerinant paslaugų kokybę. Turizmo paslaugų ypatumai. Turizmo paslaugos ir jų klasifikacija. Turizmo paslaugų rinka ir jos pusiausvyra. Turistinių paslaugų rūšys. Turizmo politikos formavimas ir turizmo valdymas. Paslaugų kokybės gerinimas uab „kelvita“. Uab “kelvita” veiklos aprašymas. Organizacinė valdymo struktūra ir vadovavimo stilius uab „kelvita“. Turizmo tyrimas ir analizė. Uab “kelvita” paslaugų kokybės tyrimo metodika ir eiga. Problemos nustatymas. Turizmo paslaugų vartotojų apklausa. Tyrimo rezultatai ir apibendrinimas. Išvados ir siūlymai. Literatūra. Priedas.

Vardenis,pavardenis. Turizmo paslaugų kokybė UAB kelvita : verslo vadybos programos verslo administravimo specializacijos baigiamasis darbas. / darbo vadovas prof. ,habil. Dr. Algirdas sausanavičius; vilniaus kooperacijos kolegija. – vilnius. – 46 lapai.

Baigiamojo darbo objektas - turizmo paslaugų kokybė UAB kelvita . Šio darbo tikslas - remiantis įgytomis teorinėmis žiniomis, išanalizuoti ir įvertinti UAB kelvita turizmo paslaugų kokybę ir nužymėti jos tobulinimo kelius. Pagrindiniai darbo uždaviniai: pateikti atvykstamojo turizmo apžvalgą šalyje ir vilniaus regione; išanalizuoti turizmo paslaugų kokybės teorinius aspektus; įvertinti esamą turizmo paslaugų būklę turizmo agentūroje kelvita ; nužymėti turizmo paslaugų kokybės tobulinimo galimybes UAB kelvita .

Darbe išanalizuota turizmo paslaugų kokybė bei atskleisti ją formuojantys veiksniai. Naudotasi literatūros bei statistinių duomenų internetine medžiaga. Daroma išvada, kad darbuotojų patirties, o taip pat turizmo informacijos nepakankamumas turi neigiamą įtaką turizmo paslaugų kokybei UAB kelvita . Esmivardenis pavardenis. The quality of the services in csc kelvita . The final work of the business management programme in business administration. The work adviser prof. , dr. Habil. A. Sausanavičius: vilnius co-operation college. – vilnius. - 46 p.

The object of the final work is the quality of the services in csc kelvita . The goal of this work is to analise and estimate the quality of the tourism services csc kelvita and to identificate the ways of the development according to the gained theoretical knowledge. The main tasks are: to present the review of the arriving tourism in lithuania and in the vilnius region; to analise the theoretical aspects of the quality of the tourism services; to estimate the state of the tourism business department kelvita ; to set the improvement possibility of the tourism business service csc kelvita .

The quality of the tourism services csc kelvita and their reasons has been analised in the work. The literature and the internet statistic data were used. There has been made the conclusion that the workers’ experience so as the information inadequacy influence negatively the quality of the tourism services csc kelvita. The main shortage of the quaturizmas yra perspektyvi, sparčiausiai besivystančių pasaulio ekonomikos sričių verslo rūšis. Šiuo metu pasaulinėje turizmo rinkoje dirba 200 milijonų žmonių, tai yra, kas devinta darbo vieta yra turizmo sferoje.

  • Turizmas Diplominis darbas
  • Microsoft Word 103 KB
  • 2011 m.
  • 49 puslapiai (11073 žodžiai)
  • Ragana
  • Turizmo paslaugų kokybės įvertinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Turizmo paslaugų kokybės įvertinimas. (2011 m. Gegužės 25 d.). https://www.mokslobaze.lt/turizmo-paslaugu-kokybes-ivertinimas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 10:44
×