Turizmo verslas: UAB teikiamos paslaugos


Lentelių ir paveikslų sąrašas. Darbo tikslas. Darbo metodai. Turizmo paslaugų plėtros teoriniai apektai. Lietuvos Respublikos turizmo įstatymas. Paslaugų esmė ir pagrindinės paslaugų savybės. Paslaugų plėtra ir jos modeliai. Turizmo paslaugų plėtrą lemiantys veiksniai. UAB „ “ turizmo paslaugų plėtros galimybių vertinimas. UAB „ “ charakteristika. UAB „ “ teikiamų turizmo paslaugų pasiūla. Literatūra ir kiti informacijos šaltiniai.


Išgirdus žodį „turizmas“, neretas patiria su atostogomis, poilsiu, nuotykiais , naujais pojūčiais susijusius jausmus. Visame pasaulyje žmonės dalį savo metinių pajamų skiria būsimoms atostogoms, per kurias jie keliauja ir ilsisi ne tik šalies bet ir užsienio kurortuose.

Turizmas yra sparčiai auganti ir besiplečianti verslo sritis, prisidedanti prie šalies biudžeto iš apgyvendinimo, maitinimo, transporto bei kitų pramoginių paslaugų. Tai viena iš perspektyviausių pasaulio ekonomikos verslo rūšių.

Nors turizmo verslas įvardijamas kaip atspari verslo rūšis, visgi pasaulinės finansinės krizės, pandemijos veikia ypač neigiamai.

Nors turizmui, kaip verslo rūšiai yra būdingas atsparumas, 2020 metų pandemija palaužė ir kol kas nematyti didesnių atsigavimo požymių.

Darbo tikslas – Išanalizuoti turizmo paslaugų plėtros galimybes UAB „X“.

1. Apibrėžti paslaugų sampratą, esmę bei paslaugų įvairovę lemiančius veiksnius.

Darbo metodai – mokslinės literatūros analizė; teisinių ir strateginių dokumentų analizė; statistinių duomenų analizė. I. TURIZMO PASLAUGŲ PLĖTROS TEORINIAI APEKTAI

Paslauga yra viena iš verslo rūšių, dažniausiai įvardinama kaip nematerialus produktas skirtas patenkinti vartotojų poreikius. Įvairūs autoriai skirtingai apibrėžia paslaugų sampratą ne tik dėl labai plataus jų spektro, bet ir nuolat atsirandančių naujų paslaugų rūšių.

Paslaugų sampratą nagrinėję autoriai sutaria, jog paslaugų paskirtis yra tenkinti klientų poreikius bei teigia, jog teikiant paslaugas nevisada klientas gali jas apčiuopti kaip kad nusipirkus sukurtą materialų produktą.

Ir lietuvių literatūroje galima rasti nemažai pateiktų paslaugos apibrėžimų. Pranulis, Pajuodis, Urbonavičius ir Virvilaitė (2011), labiausiai priimtinu apibrėžimu paslaugos esmei nusakyti, paslaugą įvardina preke, kurios gamyba ir vartojimas vyksta tuo pačiu metu. Šie autoriai taip pat akcentuoja ir tai, kad kiekvienas ekonomikoje ar marketingo literatūroje pateiktas apibrėžimas nėra tikslus, dėl atsirandančių naujų veiklos rūšių, kurios visuotinai pripažindamos paslaugomis, tačiau neatitinka nei vieno iš autorių apibrėžimų.

Pagrindinėmis paslaugų savybėmis yra jų vertės neapčiuopiamumas, gamybos ir vartojimo vienovė, kliento dalyvavimas procese, neįmanomas sandėliavimas bei kaupimas, nuosavybės teisių neturėjimas bei jų heterogeniškumas.

Klientas gaudamas paslaugą, skirtingai nei pirkdamas pagamintą produktą, gali tik nusakyti paslaugos gavimo metu patirtą jausmą, tik pats asmeniškai įvertinti jos kokybę, patikimumą bei saugumą. Nors yra paslaugų, kurių suteiktą galutinį produktą galima apčiuopti, pvz. kirpyklos ar odontologo, iš esmės paslaugos yra neapčiuopiama vertybė suteikiama betarpiško kliento ir paslaugos teikėjo bendravimo metu. Skirtingai nei įsigyjant prekę, pirkdamas paslaugą klientas dalyvauja jos kūrimo procese, tačiau tų paslaugų jis negali nei kaupti, nei panaudoti jų ateityje.

  • Microsoft Word 550 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (2369 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ala
  • Turizmo verslas: UAB teikiamos paslaugos
    10 - 2 balsai (-ų)
Turizmo verslas: UAB teikiamos paslaugos . (2020 m. Lapkričio 25 d.). https://www.mokslobaze.lt/turizmo-verslas-uab-teikiamos-paslaugos.html Peržiūrėta 2021 m. Sausio 21 d. 19:11
×
38 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo