UAB „Ad Rem Transport“ naujo maršruto analizė ir vertinimas


Baigiamojo darbo užduotis. Baigiamojo darbo anotacija. Final work annotation. Įvadas. Analitinė dalis. Literatūros ir informacinių šaltinių apžvalga. Transporto samprata. Transporto sektoriaus ir ekonomikos tarpusavio ryšys. Transporto sektoriaus ir globalizacijos problemos. Kelių įtaka vežimo procesui. Transporto rūšies parinkimas. Transporto priemonių parinkimo apribojimai. Maršrutų tipai. Maršruto parinkimas. Įmonės UAB „AD REM Transport“ veiklos analizė. Įmonės organizacinė valdymo struktūra ir personalas. Įmonės teikiamos paslaugos. Įmonės transporto priemonių parkas. Krovos mechanizmai, sandėliai ir jų įrenginiai. Įmonės finansiniai rodikliai. Įmonės SSGG analizė. Tiriamoji dalis. Tyrimo metodikos parinkimas. Siūlomų sprendimų pagrindimas skaičiavimais. Maršruto Vilnius - Helsinkis - Vilnius analizė. Finansinių rodiklių Vilnius – Helsinkis – Vilnius skaičiavimas. Naujo maršruto Vilnius – Talinas – Helsinkis – Vilnius analizė. Finansinių - eksploatacinių rodiklių skaičiavimas. Maršruto Vilnius – Talinas – Helsinkis – Vilnius nuostolių mažinimas. Išvados ir rekomendacijos. Naudotos literatūros ir šaltinių sąrašas.


Darbe pateikiama medžiaga apie transportavimo maršrutų sudarymo ypatybes, įmonės veiklą, maršrutus, teikiamas paslaugas, tiriama klientų importo/eksporto į Suomijos ir Estijos regionus pasiskirstymas, apskaičiuojamos seno ir naujo maršrutų išlaidos, pajamos. Darbo tema aktuali, kadangi transportas išlieka vienas svarbiausių sektorių Lietuvos, Estijos, Suomijos ir bet kokios kitos valstybės ekonomikoje, todėl šio sektoriaus optimizavimas būtinas kiekvienai valstybei bei įmonei.

Transportavimo kaštai importui ir eksportui Suomijos regione, lyginant su kitais regionais, labai dideli, todėl šio regiono maršrutų optimizavimas yra svarbus.

Analitinėje darbo dalyje analizuojama literatūra susijusi su transportavimu ir maršrutų pasirinkimu, taip pat aptariama įmonės UAB „AD REM Transport“ veikla. Tiriamojoje dalyje išsiaiškinama potencialių ir esamų klientų krovinių eksporto ir importo Suomijos ir Estijos regionuose transportavimo paklausa ir kiekiai, taip pat, analizuojamos ir lyginamos vykdomų maršrutų į šiuos regionus išlaidos ir pajamos.

Baigiamuoju darbu buvo išsiaiškinta, jog krovinių transportavimo į Suomiją ir Estiją paklausa ir kiekiai yra dideli, tačiau organizuoti maršrutą sujungiant šiuos regionus įmonei yra ekonomiškai nenaudinga.

Goal of thesis: analysis and evaluation of route Vilnius – Helsinki – Vilnius organised by LTD “AD REM Transport”.

Thesis consists of material about transportation routing features, company`s activities, routes and services, paper also focuses on Finnish and Estonian freight import and export distribution between Lithuanian customers and calculation of income and expenses of international routes. The topic is relevant, because as transport remains one of the most important sectors in the economy of Lithuania, Estonia, Finland or any other state, optimization of this sector is necessary for every country and company involved.

Transport costs for import and export of Finnish freight, compared with other regions is very large, making route optimization important in this region.

It was discovered that the cargo transportation to Finland and Estonia has high demand level, but to organising of that route, connecting these regions, is not economically disadvantageous for company.

Vis labiau tobulėjant kasdieniam visuomenės gyvenimui, būtinybė tampa kuo geriau išplėtotas transportavimo procesas, gebantis aprūpinti kiekvieną gamintojo ir vartotojo poreikį. Tarptautiniai krovinių pervežimai tampa vis reikalingesni bet kokiai veiklai, todėl užduotys transporto sektoriui nuolatos didėja ir sunkėja. Siekiant kuo geriau išnaudoti šį sektorių ir patenkinti visus vartotojų poreikius privalu ieškoti kuo optimalesnių transportavimo sprendimų.

Maršrutų tyrimai, lyginimai ir analizės leidžia įmonėms rasti būdų kaip sumažinti krovinių pervežimų kašus. Tiriant krovinių pervežimų poreikį ir tendencijas tarp klientų galima sudaryti maršrutus atsižvelgiant ne tik į artimiausio maršruto paiešką, bet ir į maršruto patrauklumo klientui plėtrą. V. Vasilis Vasiliauskas (2013) maršruto pasirinkimą įvardija kaip labai svarbų procesą, kuris lemia pervežimų savikainą, operatyvumą, dažnumą ir saugumą.

Sudarant maršrutus būtina atsižvelgti ir į transportavimo kelių infrastruktūrą bei apribojimus. Transportavimo kelių infrastruktūra tampa labai svarbiu faktoriumi įmonėms renkantis maršrutus. Gali pasirodyti, kad tam tikrus krovinius ekonomiškai naudingiau vežti tam tikra transporto rūšimi, pavyzdžiui, geležinkelio transportu, tačiau skirtingos valstybių šios transporto rūšies infrastruktūros trukdo sklandžiai veiklai ir didina transportavimo kaštus. Svarbus faktorius tampa ir kelių apribojimai, pavyzdžiui, maksimali transporto priemonės masė, mokesčių už kelius rinkliavos ir kitos kliūtys, kurios priverčia viso pasaulio, tap pat ir Lietuvos, transporto ir ekspedicijos paslaugas teikiančias įmones ieškoti maršrutų panaikinančių ar sušvelninančių šias problemas susijusias su kelių infrastruktūra ir apribojimais.

  • Microsoft Word 1572 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 42 puslapiai (9074 žodžiai)
  • Universitetas
  • Petras
  • UAB „Ad Rem Transport“ naujo maršruto analizė ir vertinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
UAB „Ad Rem Transport“ naujo maršruto analizė ir vertinimas. (2017 m. Gegužės 14 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-ad-rem-transport-naujo-marsruto-analize-ir-vertinimas.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 24 d. 00:29
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema