UAB „B – line“ įmonės valdymas


Bankininkystė UAB „ B – line “ įmonės struktūra. Atsakomybė už savo veiksmus. Šeimyniškumas ir bendruomeniškumas. Svarbiausia mūsų klientai. Socialinės atsakomybės sritys finansų skyrius. Planavimas – swot ptgg analizė – tikslų kėlimas. Padaliniu swot analizės finansų padalinys. Padalinio strateginis tikslas. Finansų skyriaus uždaviniai. Finansų skyriaus funkcijos. UAB „ line “ tiekimo skyrius užduotys ir funkcijos. Personalo skyriaus swot analizė. Personalo skyriaus veiklą reglamentuojantys teisės aktai , skyriaus nuostatai. Bendroji administracija arba sekretoriatas. Personalas – tai tam tikras pareigybes užimančių darbuotojų visuma. Personalo skyriaus strateginis tikslas , misija , uždaviniai , funkcijos ir SWOT analizė. Personalo skyriaus uždaviniai yra šie. Personalo skyriaus darbuotojų pareigos. Agata Fiodorovič Eglė Grušauskaitė Darius Kanapeckas. Personalo skyriaus darbuotojų funkcijos. SWOT analizė Stiprybė Silpnybė Galimybės. Pardavimų padalinio misija. Pardavimų padalinio strateginis tikslas. Pardavimų padalinio uždaviniai. Pardavimų padalinio funkcijos. Pardavimų padalinio SWOT analizė. Bendra įmonės swot analizė veiklos sritis. UAB ,, line situacijos sprendimas situacija.


UAB“B-line” bendrovė kurianti, vystanti ir gaminanti aukščiausios kokybės aktyvaus laisvalaikio bei sporto aprangą. konkurencingomis kainomis ir kuo trumpesniais terminais. Mes gaminam įvairiems pirkėjų segmentams jauniems, vidutinio bei vyresnio amžiaus žmonėms. Kainos prieinamos, nes rūbus gali įsigyti ir vidutines pajamas turintys pirkėjai. Rūbai plataus asortimento. Kiekvieną sezoną vis naujos kolekcijos, kurios pritraukia daugiau naujų pirkėjų.

1.Balta spalva reiškia lygybė mūsų įmonėje, tai yra lygios darbuotojų ir vadovų teisės.

2.Raudona spalva reiškia mūsų įmonės drąsą ir energiją kurti naujus sportinius drabužius.

3.Žmogeliukas vaizduoja kūno linijas, kurias padeda sukurti mūsų įmonės sukurti sportiniai drabužiai.

Atvirumas naujovėms – tobulėjimas, išradingumas, kūrybiškumas, pažangesnių darbo metodų paieška. Supratimas, kad inovacijos yra mūsų konkurento pranašumo pagrindas

Svarbiausia mūsų klientai - Pirmiausia galvojame apie kliento norus ir poreikius.

Profesionalumas - tai mūsų įgyta patirtis, sukauptos žinios, mokymasis, motyvacija. Įgytų žinių dalinimasis su klientais bei kolegomis.

Įmonės darbuotojai dalyvaus „Darom akcijoje“, kurios metu tvarkys šalia darbo vietos esančią teritoriją, ir kitoms kompanijoms parodys gražų pavyzdį.

Graži kasmet gamtoje, prie ežero vykstanti tradicija bus Sporto šventė skirta išbandyti mūsų produkcijai.

Mokymai darbuotojams apie ekologiją, kodėl reikia saugoti gamtą ir pan.;

Padalinio strateginis tikslas – stebėti kaip efektyviai įmonėje naudojami finansai, teisingai vesti apskaitas ir priimti ekonomiškiausius finansinius sprendimus.

Padalinio misija – profesionalių finansininkų grupė, kurianti verslumo skatinimo užduotis ir efektyviai įgyvendinanti jų sprendimus.

Greitas ir profesionalus klientų aptarnavimas, darbo sistemos tobulinimas siekiant kuo geresnių rezultatų. Nuolatinis darbuotojų motyvacijos kėlimas, mokymai skirti kelti darbuotojų kompetencijai, darbuotojų darbo efektyvumo skatinimas.

Padalinio misija: atsižvelgiant į klientų poreikius kurti ir gaminti aukščiausios kokybės sportinės aprangos gaminius ir protingai naudoti gamtinius išteklius, kad būtų daromas kuo mažesnis poveikis gamtai.

Pardavimų padalinio misija – išsiaiškinti ir tenkinti kiekvieno kliento norus ir poreikius bei palaikyti teigiamą įmonės įvaizdį, ieškoti pardavimų skatinimo būdų ir juos nuolat skatinti, analizuoti bei pritaikyti praktikoje.

Pardavimų padalinio strateginis tikslas – didinti įmonės pelną skatinant pardavimus, sudarius palankesnes prekių įsigijimo sąlygas.

Situacija: Užsakovas UAB „Sportland“ iš įmonės UAB „B-line“ pirko 100 vnt. moteriškų sportinių marškinėlių, kurių vieneto kaina yra 10 Eur ir 50 vnt. vyriškų sportinių marškinėlių, kurių vieneto kaina 15 Eur. Įmonė UAB „Sportland“ pareiškė, kad atsisako užsakymo ir nori susigrąžinti pinigus. Iš viso užsakymo suma yra 1750 Eur. Užsakovas pateikė užsakymo atšaukimą, nes rado gamybos broko.

Situacija :Užsakovas UAB „Sportland“ iš įmonės UAB „B-line“ pirko 100 vnt. moteriškų sportinių marškinėlių, kurių vieneto kaina yra 10 Eur ir 50 vnt. vyriškų sportinių marškinėlių, kurių vieneto kaina 15 Eur. Įmonė UAB „Sportland“ pareiškė, kad atsisako užsakymo ir nori susigrąžinti pinigus. Iš viso užsakymo suma yra 1750 Eur. Užsakovas pateikė užsakymo atšaukimą, nes rado gamybos broko.

Sprendimas: Pardavimų padalinys bandė susitarti, kad prekės bus pakeistos kitomis ir taip pat bus pritaikyta -10% nuolaida visai sumai, bet įmonė UAB „Sportland“ griežtai atsisakė ir nesileido į kalbas. Pardavimų padalinys neįvykdė savo planų ir įmonei suteikė nuostolių.

Situacija: Užsakovas UAB „Sportland“ iš įmonės UAB „B-line“ pirko 100 vnt. moteriškų sportinių marškinėlių, kurių vieneto kaina yra 10 Eur ir 50 vnt. vyriškų sportinių marškinėlių, kurių vieneto kaina 15 Eur. Įmonė UAB „Sportland“ pareiškė, kad atsisako užsakymo ir nori susigrąžinti pinigus. Iš viso užsakymo suma yra 1750 Eur. Užsakovas pateikė užsakymo atšaukimą, nes rado gamybos broką.

  • Ekonomika Kursinis darbas
  • Microsoft Word 100 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (3926 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ona
  • UAB „B – line“ įmonės valdymas
    10 - 3 balsai (-ų)
UAB „B – line“ įmonės valdymas . (2018 m. Sausio 17 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-b-line-imones-valdymas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 16:39
×