UAB „Centrum“ viešbučio „Artis centrum hotels“ priėmimo skyriaus darbo organizavimo tobulinimas


Anotacija. Įvadas. Viešbučio priėmimo skyriaus darbo teoriniai aspektai. Viešbučio priėmimo skyriaus organizacinė struktūra. Priėmimo skyriaus funkcijos ir jų paskirstymas. Svečio priėmimo ciklai. Kambario rezervacijos procesas. Svečio sutikimas ir pirmasis jo įspūdis. Viešbučio svečio išlydėjimas. Priėmimo skyriaus darbuotojų kvalifikacijos kėlimas. Priėmimo skyriaus svečių aptarnavimo standartai. Viešbučio „Centrum artis hotels“ priėmimo skyriaus darbo tobulinimo analizė. Viešbučio „Centrum Artis Hotels“ charakteristika. Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatai. Atsiliepimų apie viešbutį „Centrum Artis Hotels“ analizė. Viešbučio „Centrum artis hotels“ priėmimo skyriaus darbo tobulinimo gairės. Priėmimo skyriaus darbuotojų vertinimo sistema. Darbuotojų kvalifikacijos kėlimo tobulinimas. Viešbučio „Centrum Artis Hotels“ priėmimo skyriaus darbuotojų motyvacijos kūrimas. Išvados. Summary. Priedai.


Šiam tikslui pasiekti, pirmiausiai buvo atlikta teorinė analizė, kurios metu išskira esminiai viešbučio priėmimo skyriaus darbuotojų veiklos aspektai bei poveikis viešbučio veiklai. Siekiant pagrįsti teorinėje dalyje apibūdintus aspektus buvo atliktas tyrimas, kurio metu naudota anketa. Tyrimo metu buvo nustatyta kelios esminės probleminės sritys, tokios kaip: darbuotojai nežino pagal kokius kriterijus yra vertinama jų atliekamas darbas, trūksta mokymų ar seminarų kvalifikacijos kėlimo atžvilgiu, darbuotojai nėra patenkinti viešbučio sukuriama atmosfera. Šioms probleminėms sritims panaikinti siūloma viešbutyje suformuoti darbuotojų vertinimo sistemą, darbuotojams organizuoti kvalifikacijos kėlimo kursus, atitinakančius jų atliekamas funkcijas bei nustatyti motyvacijos priemones.

Raktiniai žodžiai: priėmimo skyrius, efektyvumas, svečio priėmimas, įvaizdis, kvalifikacija, motyvacija, poreikių patenkinimas.

Temos aktualumas: Šiais laikais žmonės vis daugiau keliauja, todėl viena iš aktualiausių verslo šakų yra viešbučių verslas. Viešbučio verslo didžiąją dalį sudaro priėmimo skyriaus darbo našumas, kaip efektingai dirba viešbučio priėmimo skyrius. Labai svarbu, kad svečiai liktų patenkinti teikiamų paslaugų pasiūla bei kokybe, nes būtent nuo to priklauso jų grįžtamumas, atsiliepimai bei reklama kitiems.

Priėmimo skyrius yra visas viešbučio veidas. Svečias atvykęs i viešbutį pirmiausia nuomonę susidaro iš to kaip jį priima ir sutinka. Tad priėmimo skyrius turi dirbti nepriekaištingai ir suteikti kokybiškas paslaugas. Priėmimo skyriaus vieni pagrindinių pagrindinių tikslų yra suteikti svečiui tinkama aprūpinimą ir svečias turi jaustis maloniai bei saugiai nuo pat kambario rezervavimo iki išvykimo.

Bet kurio viešbučio vienas pagrindinių tikslų yra sudaryti svečiui teigiamą nuomonę apie viešbutį ir jo teikiamas paslaugas. Ar svečiui bus suteiktos aukštos kokybės paslaugos, ir ar jis liks patenkintas, priklauso nuo visų viešbučio darbuotojų komandinio darbo, nuo efektyvaus vadovų darbo kontroliuojant pavaldinius, nuo naujų technologijų siekiant pagerinti paslaugų kokybę diegimo, nuo naujų paslaugų įvedimo iki jų tobulinimo ir daugelį kitų aspektų.

Viešbučio priėmimo skyrius yra atsakingas ne tik už svečio viešnagę viešbutyje, bet ir už kambarių rezervavimą, svečių atvykimą, svečių išregistravimą, paslaugų pardavimą, dokumentacijos pildymą ir daugelį kitų funkcijų.

Literatūroje randama nemažai darbų, susijusių su viešbučių veikla. Štai, pavyzdžiui, viešbučių veiklos vertinimą nagrinėjo M. Jonikienė (2007), A. Mikulskienė (2007), K. Kigaitė (2009), A. Rudenko (2010), K. G. Zaki (2015) ir kt. Tačiau, jų atlikti tyrimai ir analizės labiau orientuotos į bendras viešbučio veiklos charakteristikas, veiklos vertinimo rodiklius, valdymo organizavimą ir pan. Mokslininkų darbuose pasigendama atliktų tyrimų, susijusių su vienu pagrindiniu viešbučio skyriumi – priėmimo skyriumi. Todėl, vis dar aktualu išsiaiškinti kokia šio skyriaus pozicija viešbučių struktūroje, kokios darbuotojų pareigos ir kiti veiksniai, lemiantys viešbučių prestižą.

Darbo problema: neefektyvus priėmimo skyriaus darbas neigiamai veikia viešbučio užimtumą ir įvaizdį.

Darbo tikslas - išanalizuoti viešbučio „Centrum Artis Hotels“ priėmimo skyriaus veiklą bei pateikti pasiūlymus, veiklos tobulinimui.

  • Microsoft Word 255 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 63 puslapiai (14701 žodžiai)
  • Kolegija
  • Justina
  • UAB „Centrum“ viešbučio „Artis centrum hotels“ priėmimo skyriaus darbo organizavimo tobulinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
UAB „Centrum“ viešbučio „Artis centrum hotels“ priėmimo skyriaus darbo organizavimo tobulinimas. (2020 m. Kovo 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-centrum-viesbucio-artis-centrum-hotels-priemimo-skyriaus-darbo-organizavimo-tobulinimas.html Peržiūrėta 2020 m. Birželio 01 d. 04:03
×
110 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo