Uab „eko“ mikroaplinkos, makroaplinkos ir swot analizė


Apie. Įmonę. Įmonės. Mikroaplinka. Tiekėjai. Bendrovė. Konkurentai. Rinkodaros tarpininkai. Vartotojai. Kontaktinė auditorija. Gamtinė aplinka. Demografinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Konkurencinė aplinka. Technologinė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Swot analizė. Vidinės stiprybės. Išorinės galimybės. Vidiniai trūkumai. Išorinės grėsmės. Išvados.

Ši įmonės veikla yra perspektyvi, nes joje galima rasti išskirtines prekes, kurių nėra kitose parduotuvėse. Tačiau jų Lietuvoje yra tik vos kelios parduotuvės, kyla grėsmė parduotuvės veiklai, bet yra labai perspektyvi galimybė plėstis.

Vis didėjantis emigrantų skaičius daro neigiamą įtaką vartojimui.

  • Ekonomika Savarankiškas darbas
  • Microsoft Word 11 KB
  • 2013 m.
  • 4 puslapiai (760 žodžiai)
  • Renata
  • Uab „eko“ mikroaplinkos, makroaplinkos ir swot analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Uab „eko“ mikroaplinkos, makroaplinkos ir swot analizė. (2013 m. Gegužės 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-eko-mikroaplinkos-makroaplinkos-ir-swot-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 25 d. 08:08
×