UAB „Ginalas“ elektroninės parduotuvės tyrimas


Įvadas. Elektroninės prekybos teoriniai aspektai. Elektroninės parduotuvės samprata. Elektroninio verslo infrastruktūra. UAB „Ginalas“ veiklos analizė. Tyrimo metodologijos aprašymas. Anketinė apklausa. Interviu. Focus grupė. Struktūruotas stebėjimas. Kiekybinio anketinio tyrimo metu gautų tariamų duomenų analizė. Tyrimo rezultatų analizė. Pasiūlymai el. parduotuvės tobulinimui. Išvados ir siūlymai. Literatūra. Priedai.


Pastaruoju metu Lietuvoje internetinės prekybos apimtys smarkiai auga. Kadangi pardavimai Lietuvoje vis dar pastebimai atsilieka nuo internetinės prekybos apimčių kitose Europos Sąjungos šalyse, akivaizdu, kad ši sritis artimiausiu metu ir toliau ženkliai augs.

Sėkmingą internetinę prekybą itin didele dalimi lemia tinkamas internetinės svetainės funkcionalumas ir jos patogumas vartotojui. Apsilankęs internetinėje parduotuvėje pirkėjas pirmiausia įvertina, ar atrodo patikima, vėliau svarbu didelis prekių pasirinkimas, prieinamos kainos, tačiau sprendimą pirkti didele dalimi nulemia faktas, ar vartotojui patogu pirkti, ar pateikiama pakankamai reikiamos informacijos ir daug kitų veiksnių. Todėl norint vykdyti sėkmingą prekybą internetu, svarbu maksimaliai gerai paruošti svetainę vartotojų poreikiams.

Tyrimo tikslas – išsiaiškinti UAB „Ginalas“ elektroninės parduotuvės tobulinimo galimybes.

Interneto svetainė – interneto puslapių ir grafinių elementų, susijusių hipertekstu, rinkinys.

Interneto svetainė – susijusių nuorodomis puslapių visuma, įdėta tame pačiame serveryje ir prieinama internetu. (Ruževičius J., Guseva N., 2005, p. 79)

Elektroninės veiklos procesai yra paremti infrastruktūra, kurią sudaro techniniai ir programiniai komponentai, nuotolinių ryšių (telekomunikaciniai) tinklai ir kompetentingi asmenys. Tai vienas pažangiausių būdų parduoti prekes ar paslaugas naudojant kompiuterius ir nuotolinių ryšių tinklus. Elektroninės veiklos techninė struktūra yra susijusi su techninių bei programinių komponentų teikiamomis paslaugomis bei šių paslaugų sąveika. (Sodžiutė L., Sūdžius V., 2006, p. 67)

Informacijos valdymo infrastruktūra yra elektroninės komercijos infrastruktūros dalis ir apima papildomą kompleksą operacijų, kurios yra papildomos ir užtikrina geras elektroninės komercijos veiklos sąlygas.

norminė teisinė bazė: įstatymai, protokolai, standartai ir taisyklės, normatyviniai dokumentai;

paslaugų organizacinė sistema ir procedūros (pavyzdžiui, elektroniniai atsiskaitymai, autentiškumas, sertifikavimas, tinklo diagnostika);

Kiekviena interneto paslauga, kuria naudojasi vartotojas, yra tam tikru būdu susijusi su verslo įmonės tinklalapio infrastruktūros ištekliais. Tam tikros paslaugos gali būti teikiamos naudojantis įvairiais serveriais ir duomenų bazėmis.

2012 metų rugsėjo mėnesį UAB „Ginalas“, gavusi STIHL įgaliojimus, pradėjo plėtrą į Latvijos rinką. Tais pačiais metais UAB „Ginalas“ teko garbė organizuoti 10-ąją STIHL Rytų Europos šalių konferenciją.

Žvelgdama į ateitį, UAB „Ginalas“ tikisi ir toliau sėkmingai plėtoti savo veiklą. Įmonėje dirba šiltas ir draugiškas kolektyvas, įmonė turi išplėtojusi didelį ir kokybiškai dirbantį mažmeninės prekybos ir servisų tinklą, turi patikimus tiekėjus, kurie tiekia aukščiausios kokybės produkciją.

Darbe tiriama UAB „Ginalas“ elektroninės parduotuvės klientų nuomonė apie parduotuvę.

Atsakymų duomenys buvo suvesti į „Microsoft Excel“ programą, duomenys apdoroti ir nubraižytos respondentų atsakymų pasiskirstymo diagramos.

6 respondentai – įmonės direktorius ir 5 aukštesnio lygio vadovai.

Atsakymų duomenys bus suvesti į „Microsoft Excel“ programą, duomenys apdoroti ir nubraižytos respondentų atsakymų pasiskirstymo diagramos.

Bus atrinkta 10 pastovių (pirkusių bent 3 kartus per pastaruosius 2 metus) el.parduotuvės pirkėjų ir atlikta jų apklausa.

Darbo metu bus stebimi įmonės darbuotojai ir vertinamas jų darbas aptarnaujant el.parduotuvės klientus telefonu ir el.paštu.

Šią reklamą galima rodyti įvairiai auditorijai pasirinktais segmentais: pasirinkti rodyti reklamą norimos lyties ar amžiaus grupės asmenims, norimo miesto gyventojams.

Reklama Google Adwords yra kiek brangesnė nei reklama Facebook (vienas reklaminio skelbimo paspaudimas kainuoja vidutiniškai 0,25–0,50 Eur), tačiau galima konkrečiau pasirinkti tikslinę auditoriją (pavyzdžiui, netgi galima pasirinkti reklamos rodymą 30–40 metų amžiaus vyrams, gyvenantiems didžiuosiuose Lietuvos miestuose).

  • Microsoft Word 697 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 31 puslapis (5538 žodžiai)
  • Kolegija
  • Tadas
  • UAB „Ginalas“ elektroninės parduotuvės tyrimas
    10 - 3 balsai (-ų)
UAB „Ginalas“ elektroninės parduotuvės tyrimas. (2017 m. Kovo 18 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-ginalas-elektronines-parduotuves-tyrimas.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 20 d. 01:59
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema