UAB „Glamoora” valdymas konkurencinės rinkos sąlygomis


Turinys. Įvadas. Darbo uždaviniai. Pateikti verslo plano santrauką. Aprašyti planuojamą verslą. Apibūdinti įmonės gamybinę veiklą. Išanalizuoti įmonės rinkodaros komponentus. Sudaryti vadybos komandą įmonės valdymui. Įvertinti ir prognozuoti rizikos veiksnius. Apskaičiuoti finansinius rodiklius, susijusius su įmonės veikla. Darbo metodika mokslinės teorinės literatūros analizė, įmonės finansinių rodiklių skaičiavimas. Santrauka. Verslo aprašymas. Gamybinė veikla. Rinkodara. Vadyba. Rizikos įvertinimas. Finansinė dalis. Literatūra. Priedai.


UAB „Glamoora“ – gamybinė papuošalų įmonė, įsikurūsi Vilniuje, Viršuliškių gatvėje. Įmonė įregistruota 2013 m. gruodžio 27 diena, Vilniuje.

Gamybos patalpos yra 80 kv/m. Tai nuomojamos patalpos, uz kurias įmonė moka 1452 Lt. per mėnesį nuomos mokestį. Taip pat įmonė turi 25 kv/m. administracines patalpas, kuriose dirbs direktorius, buhalterė ir vadybininkai. Už jas mokama 450 Lt. per mėnesį. Papildomai už visas nuomojamas patalpas mokami mokesčiai už komunalines paslaugas.

Gaminami dviejų rūšių pauošalai: upinių perlų kolje ir turkio akmenėlių apyrankės. Gamyba tikimasi didinti kiekvieną mėnesį, atsižvelgiant į pardavimus. Didelis dėmesis bus skiriamas naujų klientų paieškai. Tam įmonė įdarbina vadybininkus. Priklausomai nuo gamybos apimties padidėjimo bus priimti ir nauji gamybos darbuotojai.

  • Microsoft Word 270 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 45 puslapiai (9364 žodžiai)
  • Kolegija
  • Aurelija
  • UAB „Glamoora” valdymas konkurencinės rinkos sąlygomis
    10 - 3 balsai (-ų)
UAB „Glamoora” valdymas konkurencinės rinkos sąlygomis. (2019 m. Lapkričio 05 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-glamoora-valdymas-konkurencines-rinkos-salygomis.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 14 d. 10:13
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema