UAB „Jami“ gamybos organizavimas ir technologija


Įvadas. Gamybos proceso organizavimo analizė teoriniu aspektu. Hidrogeologija - kas slypi po mūsų kojomis? Paslėptasis resursas. Kiek vandens reikia išgerti? Įmonės „Jami“ gamybos proceso organizavimo apžvalga. „Jami“ šaltinio vanduo. Produkcija. „Jami su burbuliukais“. „Jami“ negazuotas šaltinio vanduo. Naudinga žinoti. Tvarumas. Kokybė. Naudojami įrenginiai, prietaisai ir įrankiai. "Jami" išpilstymas. Kontrolės sistema ir standartai. Darbuotoju kvalifikacija. Vartotojai. Pagrindiniai konkurentai. Paslaugų tiekimo schema. Išvados. Pasiūlymai. Literatūros sąrašas.


Užduotį gavoLabai dažnai gerdami vandenį mes net nesusimąstome apie jo sudėtį gamybos subtilybes ir jo kilmę. Dėl šios priežasties, egzistuojančių įmonių pavyzdžiu šiame kursiniame darbe bus aprašytas išgalvotos įmonės UAB „Jami“ kuri užsiima vandens gamyba. Pagrindinis kursinio darbo rašymo tikslas yra atskleisti vandens sudedamąsias dalis, detalizuoti jo gamybos procesą bei išsiaiškinti ir aprašyti kokios technologijos/įrengimai yra naudojami vandens gamybos metu. Siekiant šio tikslo iškėliau šiuos pagrindinius darbo uždavinius:

Į žemės paviršių „Jami” mineralinis vanduo yra „išstumiamas“ natūralios angliarūgštės – vanduo pakyla pats, be siurblių pagalbos ir vamzdžiais pasiekia Švenčionių mieste esančią išpilstymo gamyklą. Mineralinis vanduo „Jami“, kitaip nei didžioji dauguma natrio hidrokarbonatinių vandenų, žemės paviršių pasiekia šiltas,  tuomet jo temperatūra siekia 38-41°C (100–106°F).  Paviršių šis vanduo pasiekia iš iki 1,5 kilometrų gylio gręžinių, bet ištrykšta jis iš gerokai giliau (8-10 kilometrų gylio). Savo kelionės Sirvėtos regiono kalnais į žemės paviršių metu „Jami“ yra praturtinamas  daugiau nei 60 mineralų. „Jami“ mineralinio vandens šaltiniai trykšta Švenčionių rajone, apie 5 km į šiaurės rytus nuo Švenčionių, Sirvėtos regioniniame parke.

Rinkdamiesi natūralų vandenį Jūs pasirinksite griežčiausius reikalavimus atitinkantį produktą. Įmonės UAB "Jami" gaminamas vanduo oficialiai pripažintas Lietuvoje ir Europos Sąjungoje.

Darbuotojai yra vienas svarbiausių sėkmingiausių sėkmingai dirbančių įmonių skiriamasis ženklas. Sėkmingos įmonės veikla visų pirma priklauso nuo joje dirbančių žmonių, jų sugebėjimų, motyvacijos, iniciatyvos, įgūdžių. Įmonės personalas turi būti daugiau nei darbo jėga, jis turi būti pagrindinis įmonės resursas ir kapitalas. Neturint reikiamos kvalifikacijos žmonių, kurie dirbtų efektyviai, kei kapitalas nei medžiagos neduos jokios naudos. Įmonė „Jami“ naujų darbuotojų ieško internete ir spaudoje. Šiuo metu įmonėje dirba šie pagrindiniai darbuotojai:

Generalinis direktorius – Įmonės valdymas, planų sudarymas, užsakymų paieška, kontaktų su klientais palaikymas, paskolų gavimas ir tvarkymas.

Administratorė – Veiklos administravimas, dokumentų tvarkymas, saugojimas, išdavimas, komandiruočių išdavimas ir tvarkymas.

Personalo direktorė – Atsakinga už personalo apskaitą, statistiką, darbo laiko ir užmokesčio apskaitą, darbo apmokėjimo organizavimą, darbuotojų priėmimą ir atleidimą, atostogų grafiko sudarymą.

Gamybos direktorius – Gamybinių padalinių veiklos koordinavimas ir valdymas, planų sudarymas, rezultatų kontrolė.

Direktorius finansams ir ekonomikai; Direktorius prekybai ir marketingui – Departamento veiklos koordinavimas ir valdymas, planų sudarymas, rezultatų kontrolė.

Vyr. Finansininkė – Atsakinga už specialius pranešimus ir tyrimus ( problemų sprendimą), apskaitą operatyviam planavimui ir kontrolei (išlaidų fiksavimas), pagrindinę apskaitą (debitorinę bei kreditorinę, turto apskaitą), reviziją bei mokesčius.

Technologijos direktorius – Gamybos procesų modeliavimas techniniu aspektu; planų sudarymas (patarėjo vaidmuo), kokybės kontrolė, laboratoriniai tyrimai.

Pardavimų skyriaus darbuotojas – Ryšių su klientais palaikymas, prekybos organizavimas ir tvarkymas, rėmimo organizavimas.

Sandėlio vedėjas – Sandėlių ūkio tvarkymas, žaliavų, atsargų bei įrangos saugojimas, apskaita, išdavimas.

Chemikai, laborantai – Atsakingi už produkcijos priežiūra viso laiko gavimo metu. Tiria/prižiūri produkcija pagal visus higienos reikalavimus ir kt.

Tikslingas paslaugų paskirstymas reikalingas tam, kad paslaugos ar prekės būtų lengviau ir patogiau prieinamos vartotojui. Paskirstymo kanalą sudaro visos tarp gamintojo ir vartotojo įsiterpiančios firmos ar svarbūs pavieniai asmenys – tarpininkai. Jo tikslas – pasiekti užsibrėžtus marketingo tikslus, kurie gali būti pardavimo, aptarnavimo lygio ar pelno. Marketingo teorijoje išskiriami atitinkamai paslaugų paskirstymo kanalai :

  • Microsoft Word 626 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (3257 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vilmantė
  • UAB „Jami“ gamybos organizavimas ir technologija
    10 - 3 balsai (-ų)
UAB „Jami“ gamybos organizavimas ir technologija. (2017 m. Balandžio 30 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-jami-gamybos-organizavimas-ir-technologija.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 12 d. 08:42
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema