UAB „ Kausta auto“ veiksnių, darančių poveikį ryšių su klientais valdymui, organizacijoje analizė


Vadybos ir ekonomikos fakulteto verslo vadybos katedra pardavimų vadybos studijų programa. UAB „ krasta auto “ veiksnių , darančių poveikį ryšių su klientais valdymui , organizacijoje analizė. Lentelių ir paveiksėlių sąrašas įvadas efektyvus klientų valdymas trumpa įmonės charakteristiką. UAB „ Krasta Auto “ Įmonės struktūra. „ Krasta auto “ vartotoju analizė Geografiniai požymiai. Vartotojo elgsenos požymiai. Priemonės ryšiams su klientais užmegzti , palaikyti ir stiprinti. Klientų aptarnavimo standartas. Pasirengimas aptarnauti klientus. Įmonės naudojamas informacines technologijas.


UAB„ Krasta auto“ veiksnių, darančių poveikį ryšių su klientais valdymui, organizacijoje projektas. Projekto vadovai: Lekt. Aušra Liorančaitė - Šukienė, Lekt. Andrius Šmitas Lekt. Leokadija Valčiukienė, Lekt. Irena Jankauskienė. Kauno kolegijos Vadybos ir ekonomikos fakulteto Verslo ir vadybos katedra.

Geografiniai požymiai : pagal geografinius požymius, mūsų vartotojai gyvena visoje Lietuvoje, mieste bei miesteliuose. Miestuose bei miesteliuose gyvenantys vartotojai žino, jei nėra galimybės nuvykti yra galimybė užsisakyti prekė ar paslauga internetu.

Demografiniai požymiai : paslaugų naudojimas nepriklauso nuo vartotojų lyties, bet priklauso nuo amžiaus. Tinkamiausias amžius būtų nuo 18- 70 metų. Lytis yra nesvarbu, nes mūsų teikiamomis paslaugomis gali naudotis tiek vyrai tiek moterys. Įmonė teikia, labai daug įvairiausiu paslaugų nuo pirkimo automobilio iki detalės įsigijimo, todėl vartotojai gaunantys mažesnės pajamas naudosis mažiau mūsų paslaugomis, o didesnes pajamas gaunantys vartotojai, galės naudotis įvairiausiais pasiūlymais.

Psichografiniai požymiai : spręsti apie klientų dinamiškumą galime tik iš dalies, visada yra noras sužinoti daugiau, turėti daugiau, smalsumas, stebintys naujų technologijų vystymąsi. Noras visada turėti geriausias paslaugas ar prekes.

Vartotojo elgsenos požymiai : Paslaugų naudojimą gali įtakoti, gera produkto reklama, arba gera įmonės reputacija. Stengiamės visada būti ištikimi esamiems savo klientams, taip pat labai atsižvelgiame į aptarnavimą.

UAB „Krasta auto“ turi savo „Facebook“ puslapį, kuriame talpina visą aktualią informaciją apie įmonės veiklą ir atliktus darbus. Taip siekiama parodyti žmonėms kaip mes dirbame.

Dar mūsų įmonė naudoja CRM sistemą, kuri yra konkrečiai pritaikyta UAB „Krasta auto“ įmonės poreikiams ir tikslams pasiekti. Šiais laikais santykiai su klientais tampa vis svarbesni. Mūsų įmonė siekia išlikti greitai kintančiuose ir intensyvios konkurencijos rinkose. Tad didziają dalį dėmesio skiriame ne pardavimo valdymo būdams, bet ilgalaikiams santykiams su klientais palaikyti ir stiprinti.

jie gauna į klientus orientuotas, profesionalias automobilio remonto ir aptarnavimo paslaugas;

pasitikėti ir neabejoti, kad darbas taip pat teikia pasitenkinimą ir malonumą.

Darbo vieta: Pasirūpinu, kad klientai jei jie nori, turėtų galimybę matyti kaip atliekama automobilio apžiūra ar remontas, ar kitos su automobilio aptarnavimo susijusios paslaugos.

  • Microsoft Word 49 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (2104 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Angele
  • UAB „ Kausta auto“ veiksnių, darančių poveikį ryšių su klientais valdymui, organizacijoje analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
UAB „ Kausta auto“ veiksnių, darančių poveikį ryšių su klientais valdymui, organizacijoje analizė. (2018 m. Gegužės 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-kausta-auto-veiksniu-daranciu-poveiki-rysiu-su-klientais-valdymui-organizacijoje-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Spalio 18 d. 04:19
×