UAB „Kosmelita“ parduotuvių tinklo „Eurokos“ klientų poreikių tenkinimas


Įvadas. Klientų poreikių tenkinimas. Poreikių rūšys. Puikaus klientų aptarnavimo svarba. UAB „Kosmelita“ parduotuvių tinklo eurokos klientų poreikių tenkinimo tyrimo empiriniai rezultatai. Tyrimo organizavimas. Eurokos charakteristika. Atliko tyrimo analizė. Išvados. Literatūra. Priedai. Priedas.


Kaip yra priežasčių, dėl kurių žmonės neina į tam tikras įmones, parduotuvės, taip pat yra tam tikros priežastys, dėl kurių klientai noriai grįžta. Viena iš tokių yra ta, jog klientus tenkina teikiamų paslaugų ar parduodamų prekių bei kainos santykis. Taip pat, klientus tenkina teikiamų prekių bei paslaugų kokybė. Žinoma, daug kas priklauso ir nuo jau minėto, įmonių ar parduotuvių darbuotojų elgesys su klientais. Kuo malonesnis elgesys – tuo dažniau norisi grįžti.

Taigi, klientų poreikių tenkinimas – viena aktualiausių ir labiausiai aptarinėjamų temų XIX amžiuje. Kiekviena įstaiga, įmonė ar parduotuvė iš visų jėgų stengiasi, kad jų klientų poreikiai būtų patenkinti, išpildyti visu 100%. Žinoma, ne visoms pasiseka, ir ne visos įmonės sugeba padaryti taip, kad jų įmonė tenkintu visus klientų poreikius. Tačiau niekada nevėlu imtis veiksmų ir daryti viską, kad klientai būtų patenkinti bei sugrįžtu vėl ir vėl.

Poreikius visi suprantame skirtingai. Vieni žvelgia į poreikius kaip į pasitenkinimo ar nepasitenkinimo būsenas, kiti – kaip į psichinę žmogaus būklę. Kalbėdami apie klientų poreikius ir jų tenkinimą, mes dažniausiai susikoncentruojame į pasitenkinimo bei nepasitenkinimo būsenas. Ką įmonės daro teisingai, kad joms pavyksta patenkinti klientų poreikius, bei ką, galbūt, ne visai, jei joms ne visada išeina patenkinti visus klientų poreikius. Buvo remtasi 16 šaltiniu.

Nustatyti vartotojo lojalumo status, remiantis ryšių stiprumu, bei palyginant reakciją į konkurentų pasiūlymus;

Nustatyti priežastinius kintamuosius, kuriems pasireiškiant, vartotojas pasirenkta konkurentus ir kurie gali paveikti lojalumą.

Taip pat, Lina Pilelienė teigia, jog organizacijų vykdomas paravimų skatinimas, teikia vartotojams daugybę naudos.[15]

Kristina Zikienė, savo disertacijoje “Vartotojų lojalumas: pakeitimo elgsenos formavimosi modelis” teigia, jog lojalių vartotojų išsaugojimas didelės konkurencijos sąlygomis reikalauja labai daug ir didelių pastangų. [18] Taip yra dėl to, kad vartotojų norai ir poreikiai nėra pastovūs. Kiekvieną kartą vartotojas, prieš priimdamas sprendimą įsigyti reikiamą paslaugą ar produktą, gali labai lengvai pakeisti vieną tiekėją kitu, alternatyviu tiekėju. Tai vartotojui leidžia padaryti labai didelė konkuruojančių prekės ženklų įvairovė, aktyvi konkurentų veikla. Taigi, labai didelė konkurencingų organizacijų įvairovė yra dar viena kliūtis organizacijoms, norint išlaikyti savo klientų lojalumą. Juk bet kada jų klientas gali pasirinkti kitą, konkurencingą, organizaciją, kuri teikia panašias, o gal net ir tas pačias prekes ar paslaugas.

Išlaikyti lojalų klientą yra labai sunku ir tai reikalauja labai daug pastangų. Manau, jog viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl taip yra, tai jau Kristinos Zikienės minėta, labai didelė konkurentų įvairovė. Vartotojas, radęs bent menkiausią aspektą, kuris jam neįtinka, gali labai lengvai toliau ieškoti prekės ar paslaugos, kuri jam jau įtiktų be priekaištų. Būtent todėl, kad šių dienų konkurencijos rinka yra itin plati, įmonės turėtų labai stengtis, visais įmanomais būdais tenkinti visus jų klientų poreikius.

  • Microsoft Word 65 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (3974 žodžiai)
  • Kolegija
  • Kristina
  • UAB „Kosmelita“ parduotuvių tinklo „Eurokos“ klientų poreikių tenkinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
UAB „Kosmelita“ parduotuvių tinklo „Eurokos“ klientų poreikių tenkinimas. (2019 m. Lapkričio 18 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-kosmelita-parduotuviu-tinklo-eurokos-klientu-poreikiu-tenkinimas.html Peržiūrėta 2020 m. Spalio 29 d. 22:02
×
30 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo