UAB „Lapinas“ žinomumo didinimas (2)


Įvadas. Įmonės žinomumo didinimas teoriniu aspektu. Žinomumo didinimo samprata. Įmonės žinomumą lemiantys veiksniai. Prekės ženklo žinomumo ir vertės sąryšis. Literatūros analizės apibendrinimas. UAB „Lapinas“ žinomumo didinimo galimybių analizė. UAB „Lapinas“ veiklos pristatymas. UAB „Lapinas“ dabartinės žinomumo didinimo priemonės. Tyrimo organizavimas. Anketinės apklausos tyrimas. Priminimų sistemos kokybinis tyrimas. Respondentų dalyvavusių tyrime apibūdinimas. Tyrimo rezultatų apibendrinimas. UAB „Lapinas“ žinomumo didinimo galimybės. Išvados ir siūlymai. Santrauka užsienio kalba. Literatūra. Priedai.


Baigiamajame darbe analizuojamos įmonės Teorinėje dalyje analizuojamas žinomumo didinimas teoriniu aspektu, pasitelkiant įvairių mokslininkų nuomones, siekiant išsiaiškinti, kas yra žinomumas ir kokios yra jo didinimo priemonės. Analitinėje darbo dalyje pateikiamos dabartinės įmonės žinomumo didinimo priemonės. Sudarytas kiekybinis tyrimas siekiant išsiaiškinti įmonės žinomumą bei veiklos plėtros galimybes. Sudarytas kokybinis tyrimas siekiant išsiaiškinti priminimų sistemos apie automobilio techninę būklę sukūrimo galimybes. Projektinėje darbo dalyje pateikiamos UAB „Lapinas“ žinomumo didinimo galimybės atsižvelgiant į teoriją bei tyrimų rezultatus.

Žinomumo didinimas, prekinis ženklas, prekinio ženklo įvaizdis, priminimų sistema, rinkodaros rėmimas.

Temos aktualumas. Pastaraisiais dešimtmečiais, kai pasaulyje įsivyravo globalizacija, aplinka tapo nestabili, atsirado greitas skverbimasis į naujas rinkas, didėjo konkurencijos lygis, vartotojai tapo aktyvūs informacijos gavėjai, kritikuojantys produktus bei paslaugas ir turintys didelę produktų tiekėjų pasirinkimo galimybę. Dėl šių priežasčių organizacijoms sunku išsiskirti vienai iš kitos. Įmonės, norėdamos pelningai vykdyti savo veiklą, turi ieškoti priemonių, padedančių neprarasti savo prekinio ženklo žinomumo bei užimamos rinkos dalies. Jei vartotojas organizacijos paslaugomis ir produktais nebus patenkintas, jai nepasiseks jo išlaikyti ir vartotojas pasirinks kitą tiekėją. Siekiant išsiaiškinti ar UAB „Lapinas“ prekinis ženklas yra žinomas, buvo atlikta analizė.

UAB „Lapinas“ yra įmonė teikianti automobilių saugos, garso, komforto bei sekimo sistemų montavimo paslaugas. Įmonė taip pat atlieka automobilių remonto darbus bei nestandartinius automobilių perdarymo darbus. UAB „Lapinas“ įkurtas 1992 m. individualios veiklos forma, tačiau 1994 m. buvo persteigta kaip uždaroji akcinė bendrovė.

Yra būtina sužinoti teorinius prekinio ženklo didinimo aspektus bei atlikti tyrimą norint sužinoti dabartinį šios įmonės prekinio ženklo žinomumą. Taip pat, tyrimo metu siekiama sužinoti įmonės plėtros galimybes. Išanalizavus kokiomis priemonėmis galima didinti įmonės žinomumą, bus galima išskirti pagrindines įmones problemas šiuo klausimu ir tikslingai tas problemas spręsti.

Tyrimo tikslas: išsiaiškinti įmonės UAB „Lapinas“ žinomumą bei jo didinimo galimybes, išanalizuoti plėtros galimybes.

Parengus tyrimo instrumentą, atlikti UAB „Lapinas“ ženklo žinomumo analizę bei įmonės plėtros galimybes.

Tyrimo metodai: Tyrimo metu atlikta mokslinės ir mokomosios literatūros analizė ir kiekybinis tyrimas įmonės žinomumo įvertinimui. Buvo atlikta anketinė apklausa. Taip pat įvykdytas kokybinis tyrimas – interviu metodu. Surinkti ir apdoroti duomenys vaizduojami grafiniu duomenų vaizdavimo metodu – diagramomis.

Įmonės žinomumas – tai vartotojų atmintyje liekantis pėdsakas apie įmonės parduodamas prekes ar teikiamas paslaugas. Prekės ženklo žinomumas yra vartotojo sugebėjimas atsiminti prekinį ženklą, arba tiesiog tai, ar vartotojas žino patį prekinį ženklą [3, p.93]. Taigi, norint užtikrinti įmonės atpažinimą vartotojo atmintyje, jis turi suprasti apie įmonės teikiamas paslaugas bei parduodamas prekes. Įmonės žinomumas gali būti klasifikuojamas Kevin Lane Kellerio piramide [11, p.108], kurioje numatomi skirtingi sluoksniai, pagal kuriuos vartotojas gali atpažinti įmonę.

Išanalizavus Kellerio žinomumo piramidę galima teigti, jog vartotojas atpažįsta prekinį ženklą skirtingais lygmenimis, pagal kuriuos galima analizuoti bei kurti strategiją norint pagerinti įmonės žinomumą.

Pirmoji modelio dalis skirta apibrėžti tapatybei. Kokiai rinkai priklauso prekė? Kaip gerai prekės ženklas yra žinomas (gylis ir plotis)? Kada vartotojas pagalvoja apie produktą? Prekės ženklo žinomumo „gylis“, tai vartotojo priimtas sprendimas pirkti apie tai pagalvojus prieš perkant, pavyzdžiui: prekės ženklas, kurį vartotojas lengvai prisimena, turi gilesnį žinomumo lygį, nei tas prekės ženklas kuris yra atpažįstamas.

  • Microsoft Word 1564 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 37 puslapiai (7291 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marius
  • UAB „Lapinas“ žinomumo didinimas (2)
    10 - 4 balsai (-ų)
UAB „Lapinas“ žinomumo didinimas (2). (2017 m. Lapkričio 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-lapinas-zinomumo-didinimas-2.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 17 d. 15:13
×