UAB „lceco“ įėjimo į užsienio rinką strategija


Įvadas. Įmonės įėjimo į užsienio rinką strategijų formavimas teoriniu aspektu. Įmonės UAB”iceco” pristatymas. UAB „Iceco“ įėjimo į užsienio rinka strategija. Išvados. Literatūra.


Darbe bus analizuojama strateginio planavimo ėjimo į užsienio rinką reikšmė, būdai ir galimybės teoriniu aspektu bei UAB „ICECO“ veikloje taikoma strategija įeinant į užsienio rinką.

Darbo objektas. UAB „ICECO“ produktų įvedimo į užsienio rinką strategija.

Drabo tikslas – įvertinti tarptautinės įmonės strategiją ir jos taikomas priemones einant į užsienio rinką.

Apžvelgti mokslinę literatūrą apie galimas įmonių strategijų formavimą einant į užsienio rinką.

Darbe naudojamasi užsienio bei Lietuvos autorių moksliniais straipsniais, kurių didžioji dalis yra randama internete prenumeruojamose duomenų bazėse, įmonės tinklalapyje skelbiama informacija, LR įsakymu.

Strateginis planavimas vardijamas kaip procesas, kuris leidžia organizacijai nustatyti ir aiškiai įvardinti jos ilgalaikius tikslus ir sudaryti planą įmonės išteklių panaudojimui, apimdamas medžiagas, įrangą, technologiją ir personalą. Tam įmonės aiškiai ir kuo konkrečiau turi suformuluotis tikslus, matyti vizją, sudarti veiksmų planą.

Pasak P. Drucker (2004, p. 59), galima pasirinkti bet kokią strategiją, bet prieš tai reikia išanalizuoti esamą padėtį ir tik tada imtis iniciatyvos. Strategija gali būti keičiama, besikeičiant situacijai, bet tuo pačiu kuriant naują strategiją reikia įvertinti ir turimus įmonės resursus. Tačiau reikia pastebėti, kad ne visi įmonės skverbimosi į užsienio rinką pasirinkti būdai pasiteisina ir yra patikimi ar efektyvūs. Įmonė, rinkdamasi užsienio rinkas, turi apgalvoti įvairių galimų faktorių poveikį, t.y. jai reikia išsiaiškinti ar apskritai yra poreikis plėstis tarptautiniu mąstu, kokios skverbimosi galimybės yra pasiekiamos ir labiausiai tinka įmonei.

1) Eksporto marketingo strategija, kuri apima užsienio prekybos barjerų nustatymą; kalbos, informacijos perdavimo operatyvumo ir valiutų kursų bei jų kitimo tendencijų veiksnių įvertinimą; sąlygų sėkmingai užienio ekonominei veiklai sudarymą; marketingo biudžeto sudarymą, paskirstant marketingo išlaidas užsienio rinkoms.

Skverbiantis į pasirinktą užsienio rinką, pirmiausia įmonė turi atsižvelgti į tos šalies socialinę, teisinę, ekonominę ir politinę aplinką. Kaip teigia D. Quer (2007, p. 75), šių kintamųjų kontekste galima tinkamai įvertinti tikslinės šalies riziką. Autoriaus teigimu, didžiausia pasirinktos užsienio šalies rizika yra susijusi su įėjimo būdo pasirinkimu, kuris suteikia mažiausią išteklių pasirinkimą.

Eksporto strategija. Daugumos autorių (P. Yigang, 2002; R. Časas, 2008b; J.A. Urbonas, 2008; V. Pranulis ir kt., 2008; P. Kotler, 2007 ir kt.) teigimu, eksportas skiriamas į tiesioginį, kada eksportuotojas parduoda savo produktą tiesiogiai importuotojui, esančiam užsienio rinkose, ir netiesioginį, kai įmonė naudojasi nepriklausomos organizacijos, esančios savo šalyje paslaugomis. Tiesioginio eksporto atveju eksportuotojas yra atsakingas už dokumentaciją, prekių pristatymą, jis gali nežymiai įtakoti prekių marketingą (pvz., kainodarą), parduodant prekes tiesiogiai importuotojui, distributoriui ar užsienio prekybiniam partneriui. Netiesioginio eksporto atveju atsiranda savoje rinkoje esantys tarpininkai, kurie tiesiogiai užmezga ryšius su užsienio rinkose esančiais pirkėjais/įmonėmis; įmonė gamintoja neturi jokios įtakos prekių marketingui.

  • Microsoft Word 234 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (2752 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ina
  • UAB „lceco“ įėjimo į užsienio rinką strategija
    10 - 3 balsai (-ų)
UAB „lceco“ įėjimo į užsienio rinką strategija. (2019 m. Sausio 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-lceco-iejimo-i-uzsienio-rinka-strategija.html Peržiūrėta 2019 m. Sausio 22 d. 12:37
×