UAB „Liepsna“ veiklos analizė


Įvadas. Įmonės strategija ir vadovybės veiksmai. Pagamintos ir parduotos produkcijos finansinių rodiklių analizė. Finansinių rezultatų suvestinė. Išvados ir siūlymai. Priedai.


Įmonių verslo analizė yra ekonominės informacijos rinkimas, tyrimas ir vertinimas, siekiant bendrovės vadovybės užsibrėžtų tikslų. Įmonių verslo analizės esmė yra ištirti ir įvertinti informaciją apie visas įmonės verslo operacijas, įskaitant jos pagrindinę veiklą (gamybinę, komercinę), finansavimo ir investicinę veiklą. Siekiant įtvirtinti finansų, vadybos, apskaitos žinias, taip pat toliau besimokant dirbti komandoje, atliekami įmonės veiklos ekonominiai skaičiavimai ir analizuojami įsteigtos įmonės veiklos rezultatai. Įmonė „Liepsna“ užsiima individualių namų centrinio šildymo katilų gaminimu ir pardavimu. Per penkerius metus įmonė priiminės svarbius sprendimus, susijusius su produkcijos gamyba, įmonės finansais ir marketingu. Kiekvienų metų pabaigoje sudaromos įmonės biudžeto ataskaitos, kurios gali parodyti įmonės paklausą rinkoje, pajėgumą ir naudą (pelną). Pagrindinis bendrovės tikslas yra surinkti kuo daugiau kapitalo ir išmokėti tiek pelno, kiek įmanoma bendrovės akcininkams.

Pateikti pagamintos, parduotos produkcijos ir atsargų likučių suvestines ir finansinius rezultatus.

UAB „Liepsna“ pagrindinė veikla – šildymo katilų gamybą. Įmonės valdybą stengsis pirmauti tarp konkurentų, užimti didesnę rinkos dalį, patenkinti klientų poreikius, gauti pastovų pelną bei kaupti daugiau kapitalo veiklos plėtojimui.

Mūsų įmonė turi 45 000 Eur. įstatinio kapitalo, tačiau šios sumos neužteks įgyvendinti įmonės tikslams, dėl to reikės paimti 35 000 Eur. paskolą iš banko, kurią turėsime sugrąžinti per penkerius metus po 7 000 Eur/m. Įmonė turi 4 įrenginių komplektus, kurių vieneto kaina yra 10 000 Eur. Gamybai yra pasamdyti 15 darbininkų. Įmonė turi 40 000 Eur banko sąskaitoje.

Tam, kad įmonė pasiektų tikslus, turi vadovautis pasirinkta strategija bei taikyti strateginius pakeitimus atsižvelgiant į išorinę aplinką. Strateginis valdymas yra nuolatinis, dinaminis ir nuoseklus procesas, kuriuo remiantis įmonė laiku prisitaiko prie išorinės aplinkos pokyčių ir efektyviau naudoja savo išteklius.

UAB „Liepsna“ vadovai nusprendė taikyti intensyvaus augimo strategiją, kurios tikslas – pagerinti įmonės poziciją vykdomame versle. Sieksime padidinti rinkos dalį esamose rinkose. Tai darysime didindami gamybos pajėgumus bei apimtis, keldami darbo našumą bei taupydami išteklius. Sieksime gaminamus produktus įvesti į naujas rinkas, dėl to priimsime daug prekybos atstovų.

Įsteigta įmonė veiklos pradžioje turėjo 4 įrenginius ir 15 darbininkų. Pirmaisiais metais buvo pasamdyti 15 nuolatinių darbuotojų, jog su turimomis staklėmis gamyba vyktų pilnu pajėgumu. Taip pat padidinom darbo užmokesčio indeksą 10 procentų bei skyrėme socialiniam biudžetui 1 000 Eur., norėdami suteikti motyvacijos darbui.

Antrųjų metų pradžioje atsargų liko mažiau nei mes tikėjomės, dėl to buvo nuspręsta pasamdyti dar 5 darbininkus ir įsigyti naujas stakles, kurios bus įrengtos ir naudojamos nuo trečiųjų metų. Šiais metais nusprendėme darbo užmokesčio indeksą padidinti tik 5 procentais, bet socialiniam biudžetui skyrėme 1 000 Eur., kaip ir pirmaisiais metais.

Dėl prastos finansinės būklės ir prisikaupusių atsargų likučių, trečiaisiais metais nusprendėme parduoti vieną įrenginį. Darbuotojų skaičius nekito, taip pat nuspręsta nedidinti darbo užmokesčio indekso ir socialiniam biudžetui neskirti pinigų, dėl kitų didelių išlaidų.

  • Microsoft Word 67 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (2907 žodžiai)
  • Kolegija
  • Greta
  • UAB „Liepsna“ veiklos analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
UAB „Liepsna“ veiklos analizė. (2020 m. Rugsėjo 23 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-liepsna-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2020 m. Spalio 28 d. 03:48
×
30 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo