UAB “Lukoil baltija” marketingo sprendimai


Įvadas. UAB „Lukoil baltija“ aprašymas. UAB „Lukoil baltija“ charakteristika. Situacijos analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Partnerių ir tiekėjų analizė. Pardavimų pagalbinių ir tarpininkų aprašymas. Rinkos segmentavimas. UAB „Lukoil baltija“ ssgg analizė. Marketingo sprendimai. Paslaugos ir prekės. Kaina. Vartotojų pasiskirstymas ir akivaizdumas. Rėmimas ir kokybė. Literatūra. Išvados ir rekomendacijos. Priedai.


Sėkmingai besivystančių organizacijų dėsningas požymis tas, kad trumpalaikiai sprendimai priimami kruopščiai ir nuosekliai apgalvojus ilgalaikes organizacijos strategijas. Įgyvendinamų strategijų kūrimas gali padėti atlaikyti konkurentų pranašumą ir atsakyti į naujus ekonominius, technologinius ir socialinius iššūkius. Vienas iš svarbiausių šiandieninės rinkos reikalavimų, į kurį nepakankamai atsižvelgiama, yra reikalavimas būti arčiau vartotojo, siekti patenkinti jo poreikius. Vis dėlto, dažnai nenuspėjamas vartotojo elgesys gadina kruopščiai parengtus strateginius planus, kai jis užsispyręs reikalauja, kad įsigytas produktas ar paslauga pilnai patenkintų jo poreikius.

Kursiniame darbe analizuojama degalinės teikiamų paslaugų sprendimų galimybės. Ši darbo tema pasirinkta todėl, kad šiandieninės Lietuvos ekonomikos sąlygomis daugelis įmonių, besiverčiančių mažmenine prekyba degalais, sprendžia konkurencijos problemas, kylančias dėl paslaugų įvairovės, sąlygų tapatumo, sugebėjimo geriau pateikti paslaugą.

Kursinio darbo objektas – UAB „LUKOIL BALTIJA“ degalinės teikiamos paslaugos.

Kursinio darbo tikslas – išanalizuoti UAB „LUKOIL BALTIJA“ teikiamų paslaugas, paslaugų gerinimo sprendimus.

susipažinti su UAB „LUKOIL BALTIJA“ degalinės veikla ir teikiamomis paslaugomis;

atlikti UAB „LUKOIL BALTIJA“ degalinės makroaplinkos analizę ir mikroaplinkos analizę;

Aprašymas atliekamas UAB „LUKOIL BALTIJA“ atžvilgiu. Aprašant toliau tekste bus naudojamas jos trumpinys „LB“.

2002-ųjų metų rudenį Vilniuje atvėrė duris 100-oji Lukoil degalinė. 2013 m. duomenimis Lukoil degalinių tinklas yra pats didžiausias ir aprėpia visą šalį. „LB” prekybos tinklui priklauso 116 degalinės. „LB“ tinklo degalinės išsidėsčiusios visoje Lietuvos teritorijoje (žr. 1 priedą). Pagal etatų sąrašą įmonėje dirba virš 1500 darbuotojų, kurių atlyginimas priklauso nuo išdirbtų valandų skaičiaus (sudaromi “slenkantys” darbo grafikai) ir priedų nuo realizacijos pajamų dydžių, taip pat degalinės turi savo piniginį fondą, kurį vadovas skirsto savo nuožiūra geriausiai dirbantiems darbuotojams. Administracijos darbo užmokesčiai fiksuoti.

Įmonės organizacinė valdymo struktūra. Įmonei vadovauja savininkų paskirtas generalinis direktorius. Aukščiausias valdymo organas yra akcininkų susirinkimas. Jo teisės ir pareigos yra numatytos bendrovės įstatuose.

„LB“ vizija – firminį „Lukoil” ženklą padaryti kokybės ir patikimumo simboliu, išlikti rinkos lydere ir kokybiškas klientų aptarnavimas, paslaugų teikimas, lanksčios nuolaidų sistemos politika.

Šią misiją vykdo ir viziją įgyvendinti siekia „LB“ filialai. Kiekvienai įmonei labai svarbu turėti viziją, siekiant numatyti strategines alternatyvas. Vizija – yra tai, kaip organizacija save mato, ko nori siekti. Viziją būtų galima apibūdinti kaip suvokimą kodėl, kur ir kaip organizacija ir jos konkurentai konkuruos ateityje.

Šių veiksnių įmonė valdyti ir įtakoti negali. Kadangi įmonei yra labai svarbus gamtinės aplinkos poveikis, todėl jis taip pat nagrinėjamas darbe.

Gamtinės aplinkos veiksniai tiriamai kompanijai labai svarbus. Gamtos išteklių resursų sunaudojimas (arba didelis trūkumas) reikštų kompanijos veiklos sustabdymą ar visišką nutraukimą. Pvz., AB “Mažeikių nafta” dėl naftos žaliavos trūkumo patyrė milijonus litų nuostolių, neaprūpino klientų produkcija, o tai 1999 m., sukėlė staigų kuro kainų kilimą Lietuvos degalinėse.

Politiniai-teisiniai veiksniai. Juos nulemia visi Lietuvos Respublikos teisės aktai, ribojantys nagrinėjamos įmonės veiklą. Konkurencijos įstatymas nurodo, kiek procentų rinkos įmonės gali daugiausiai užimti, kad netaptų monopolistėmis. Kiti aktai riboja konkurentų veiksmus, nustato prekybos taisykles, draudžia melagingą reklamą. Aplinkos apsaugos įstatymas įpareigoja įmones mažinti aplinkos teršimą, už pažeidimus skiria dideles pinigines baudas. Riboja kenksmingų garų išsiskyrimą į aplinką. Įstatymas nustato fizinių bei juridinių asmenų teises ir pareigas, užtikrinančias:

  • Microsoft Word 1991 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 45 puslapiai (12016 žodžiai)
  • Universitetas
  • Greta
  • UAB “Lukoil baltija” marketingo sprendimai
    10 - 3 balsai (-ų)
UAB “Lukoil baltija” marketingo sprendimai. (2016 m. Gruodžio 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-lukoil-baltija-marketingo-sprendimai.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 27 d. 11:42
×