UAB „Mcdonald’s“ teikiamų paslaugų analizė ir vertinimas


Įvadas. Įmonės charakteristika. UAB McDonald’s trumpas pristatymas. Tyrimo dizainas, hipotezė bei problema. Duomenų analizės metodai. Apklausa. Interviu. Duomenų analizė. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra. Priedai. Priedas. Interviu klausimynas. Priedas. Apklausos klausimynas.


Hipotezė: Greito maisto restorano teikiamos paslaugos yra teigiamai vertinamos McDonald’s kientų.

Greitas maistas – tai patiekalai, kuriuos pagaminti ar patiekti galima per trumpą laiką, naudojant daug augalinių riebalų, druskos ir įvairiausių prieskonių skoniui suteikti. Tokių patiekalų kokybė dažniausiai yra prastesnė ir dažnai kritikuojama, nes turi neigiamo poveikio žmogaus organizmui, ko negalima būtų pasakyti apie įprastą maistą.

Dažniausiai toks maistas yra parduodamas restoranuose, parduotuvėse, kioskuose. Greito aptarnavimo įmonės ankščiau budavo nedidelės, kažkuo primenančios bufetus. Vėliau greito maisto įmonių skaičius turėjo tendenciją augti ir labai didelį dėmesį skirdavo savo įmonės dizainui. Šiomis dienomis tokio tipo įmonių skaičius auga nebe taip sparčiai, nes brangiai kainuoja žemė, dideli nuosavybės, pelno mokesčiai.Taip pat greito maisto restoranams yra svarbus spartus aptarnavimas, kuris dažnai yra patenkinantis šiuolaikinio žmogaus, užimto visą dieną bei visur skubančio ar vėluojančio, poreikius. Tačiau greito maisto restoranų teikiamos paslaugos, o ypač jų teikiamas maistas, dažnai susilaukia ir kritikos iš gydytojų ar šiaip savo sveikata besirūpinančių žmonių Nepaisant to, ir pagalvojus apie greitąjį maistą daugeliui jaunų bei vyresnio amžiaus žmonių iškart kyla asociacijos su vieninteliu ir bene žymiausiu ženklu McDonald’s.

Darbe analizuojama McDonald’s – greito maisto restorano, teikamos paslaugos bei pateikiamas jų įvertinimas.

Apskaičiavus pardavimo pajamų2012-2016 m dinamikos rodiklius(žr.2 priedą) galime padaryti šias išvadas:

Kai tyrimas yra laisvas arba nestruktūruotas, t. y. neformalizuotas, giluminis, ir jis yra taikomas kokybiniuose tyrimuos;

Kai tyrimas yra struktūruotas ir yra taikomas tiek kokybiniuose, tiek kiekyviniuose tyrimuose;

Pagal informantų skaičių. Šį tipą galime iškirti į tris rūšis: individualus interviu, kai dalyvauja vienas infomantas, dialų, kai dalyvauja du informantai ir grupiniai:

nominalinė grupė (kai informantas iš anksto yra supažindintas su klausimais ir dar prieš interviu jis yra pasiruošęs atsakymus);

delfų grupė (kai individualūs ekpertai paruošia ats. į probleminius klausimus.

McDonalds maitinimo paslaugomis kiekvieną dieną Lietuvoje naudojasi daugiau kaip 5000 klientų. Vykdant anketinę apklausą buvo taikoma sisteminė atranką-prašoma užpildyti anketą kas 10 atvyku sį į McDonalds klientą,pasirinkus 10% paklaidą ,pritaikius Paniotto lenteles gauta,kad reikalinga apklausti 100 respondentų.

Pagal socialinę padėtį galima matyti, jog daugiausia atsakymus į sudarytą klausimyną pateikė jauni žmonės, siekiantys tobulėti bei augti, tai yra studentai. Jie sudarė daugiau nei pusę visų apklaustųjų ir iš jų du trečdaliai buvo nedirbančių studentų. Ketvirtadalis žmonių buvo dirbantys asmenys, o likę buvo bedarbiai bei moksleiviai.

Ar esate buvęs UAB „McDonalds“ ir naudojąsi jų teikiamomis paslaugomis? (Jei atsakėte ne, pereikite prie 9 klausimo.)

Apklausoje dalyvavę respondentai daugiausiai lankosi kelis kartus per mėnesį. Galima teigti, jog dalyvavę žmonės daugiausia buvo jauni respondentai, kurie mėgsta greitą ir dažniausiai nesveiką maistą, nes jis greitai paruošiamas bei skanus. Dėl šios priežasties daugiausia buvo respondentų, kurie lankosi McDonalds kelis kartus per mėnesį. Taip pat nemažai apklaustųjų teigė, jog lankosi kelis kartus per metus bei kelis kartus per savaitę, o likę: arba kiekvieną dieną, arba tik kelis kartus per kelis metus.

  • Microsoft Word 250 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 29 puslapiai (3838 žodžiai)
  • Kolegija
  • Kolontaite
  • UAB „Mcdonald’s“ teikiamų paslaugų analizė ir vertinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
UAB „Mcdonald’s“ teikiamų paslaugų analizė ir vertinimas. (2019 m. Spalio 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-mcdonalds-teikiamu-paslaugu-analize-ir-vertinimas.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 17 d. 06:18
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema