UAB „Paulig“ rinkos apžvalga


UAB „Paulig“ rinkos apžvalga. UAB „Paulig coffee Lietuva“. istorija. Į lietuvą kavą importuoja šios įmonės. Kaip vartotojai vertina kavą? Kavos rinkos kitimas Lietuvoje. Segmentų identifikavimas ir kaip dažna perka kavą? Nagrinėjant kavos rinką galima išskirti tokius konurentus. Ssgg analizė ir problemų identifikavimas. Išvada.


Tiesioginiai konkurentai – tai labiausiai konkuruojančios įmonės tarpusavyje, kurios siekia užimti lyderio pozicijas kavos rinkoje. UAB „Daisena“ UAB „Nestle As“ AB „Mondelez International Inc” Kiti konkurentai – tai mažesnę grėsmę keliantys konkurentai. UAB „Maspex Wadowice Grupa“ “, UAB „Simek EOOD“ Taip pat kavos rinkoje konkuruojantys yra kavos pakaitalai. Nors ir mažesnė konkurencija, bet vis tiek gali kelti įmonėms grėsmę. Tai būtų tokios įmonės, kurios gamina pakaitalus - gėrimus, į kurių sudėtį neįeina kava, tačiau jie savo išvaizda arba ir skoniu primena kavą ir naudojami vietoje kavos. Gilių kavos gaintojai UAB „Rūta“.

Nors kava ir brangsta taciau paklausa jai nemazeja. Galima daryti išvadą, kad grėsmė kavos rinkoje egzistuoja. Labiausiai neigiama iveikiančios struktūrinį pelningumą jėgos: potencialūs konkurentai, vidaus konkurentai ir pirkėjai. Pelningiausias segmentas yra vartotojai nuolat geriantys kavą – tai didžiausias segmentas, kuris kavą perka kasdien, kavai skiria nemažai pinigų.

  • MS PowerPoint 167 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (442 žodžiai)
  • Profesinė mokykla
  • Marija
  • UAB „Paulig“ rinkos apžvalga
    10 - 2 balsai (-ų)
UAB „Paulig“ rinkos apžvalga. (2018 m. Sausio 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-paulig-rinkos-apzvalga.html Peržiūrėta 2018 m. Gegužės 28 d. 00:44
×