UAB Pigu įmonės analizė


Įvadas. Įmonės pristatymas. Trumpai apie įmonę. Įmonės misija, vizija, vertybės ir tikslai. Įmonės veiklos schema. Įmonės teisinė forma. Įmonės teikiamų paslaugų apibūdinimas. Trumpai apie parduodamas prekes. Prekių panaudojimo galimybės bei įmonės klientai. Klientų poreikiai. Pagrindiniai prekių pakaitalai. Rinkos apžvalga, paskirstymo kanalai ir rinkodara. Pirkėjai ir jų grupės. Prekių/paslaugų reklama bei prieinamumas pirkėjams. Apsipirkimo bei prekių atsiėmimo būdai. Pagrindiniai konkurentai. Pagrindiniai veiksniai darantys įtaką verslo sričiai. SSGG analizė. Rinkodaros strategijos pasirinkimas. Verslo valdymo modelio taikymas. Verslo srities vystymosi scenarijai. Santrauka. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas: išanalizuoti įmonės verslo aplinką ir procesus, aptarti misiją, viziją, tikslus, vertybes bei plačiau susipažinti su įmonės teikiamomis paslaugomis bei klientų įvairove.

Stengiamės įrodyti, jog apsipirkimas mūsų parduotuvėje lengvai prieinamas kiekvienam, patogus bei saugus naudotis.

Galima būtų šiek tiek papildyti šią viziją ir perfrazuoti ją taip:

Siekiame būti pirkėjo pasirinkimas Nr.1 perkant internete dėl žemiausios kainos, aukštos prekių kokybės bei plataus pasirinkimo spektro.

Klientams suteikti galimybę užsakytas prekes atsiimti iš Pigu.lt prekių atsiėmimo centrų įvairiuose miestuose.

Ši schema yra rodyklės tipo, kur visi svarbiausi faktoriai patenka į rodyklės smailę. Visa schema parodo, jog bendras įmonės sėkmės rezultatas priklauso nuo 3 dalykų: pajamų, išlaidų bei pelno, kurie ir yra pačioje rodyklės smailėje. Būtent, todėl visi procesai yra padalinti į 3 dalis ir kiekvienas priklauso vienai iš šitų grupių.

Kaip patys pagrindiniai procesai įvardinami: marketingas, gamyba, pardavimai bei aptarnavimas, kurie ir yra pagrindiniai pajamų faktoriai.

Pagalbiniais procesais įvardinami: finansų bei personalo valdymo, tiekimo ir dokumentų valdymo procesai, kurie lemia įmonės išlaidų dydį.

Valdymo procesams priskiriamas administracinis valdymas bei kontrolės procesas. Šie du faktoriai yra pagrindiniai dalykai nulemiantys gaunamą pelną.

Įmonės pasirinkta teisinė forma – uždaroji akcinė bendrovė (UAB). Bendrovė yra įmonė, kurios įstatinis kapitalas padalytas į dalis, vadinamas akcijomis. UAB turto savininkai turi tiek įtakos, kiek jiems priklauso akcijų. 90% UAB “Pigu” įmonės akcijų per susijusias įmones ir asmenis priklauso Tadui ir Donatui Karosams. 10% - įmonės generaliniam direktoriui Dainiui Liuliui. Bendrovės turtas atskirtas nuo akcininkų turto. Jis rizikuoja tik tuo turtu, kurį įneša į bendrovę. Įmonės įstatinis kapitalas yra 1,74 mln. Eur.

VŠĮ - nepelno siekianti įmonė, todėl ši teisinė forma negalėjo būti pasirinkta.

IĮ – netinka, nes didelė rizika tenka kiekvienam akcininkui, jie rizikuoja visu turtu, atsiranda papildomi mokesčiai už savininką.

MB - vadovas gali būti narys, bet gali būti ir samdomi darbuotojai. Jei vadovas bendrijos narys mokami ir įmonės, ir nario mokesčiai.

Anot įmonės generalinio direktoriaus, norint lyderiauti rinkoje būtina atsižvelgti į klientų poreikius bei vartojimo mąstus. Būtent todėl “Pigu.lt” siūlo labai platų prekių spektrą. Kuo šis platesnis, tuo daugiau klientų poreikių galima patenkinti. Įmonės klientai yra tiek konkurentai (kitos įmonės), tiek paprasti vartotojai (klientai).

Atsižvelgiant į klientų poreikius yra įkurta ne tik internetinė parduotuvė, bet ir fizinė (tai parduotuvė, kurioje klientai gali apžiūrėti ir paliesti prekes bei jas įsigyti greitai, nestovėdami eilėse, jiems tereikia užsirašyti prekės ID kodą, susirasti ją kompiuteryje pagal šį kodą, užsisakyti ir vėliausiai per 5 minutes prekę jis galės atsiimti prie kasos). Viliamasi, jog tokios išmanios parduotuvės greitu metu atsiras ne tik Vilniuje, bet ir kituose Lietuvos miestuose. Klientų patogumui yra įdiegtas naujas atsiskaitymo būdas – SVING atidėtas mokėjimas, kai už įsigytas prekes galima atsiskaityti per 45 dienas, netaikant jokių papildomų mokesčių, palūkanų ar delspinigių. Taip pat yra tobulinami ir atsiėmimo bei prekių pasiekiamumo procesai. Tobulinant prekių atsiėmimo galimybes, siūloma užsakymus nemokamai atsiimti visą parą veikiančiuose „POST24“ paštomatuose. Įmonės atstovo teigimu, suvedus paskutiniųjų dviejų metų statistiką buvo pastebėta, jog kas penktas klientas Pigu.lt elektroninėje parduotuvėje naršo naudodamiesi mobiliuoju įrenginiu, todėl buvo prieita išvados sukurti Pigu.lt mobiliąją programėlę, kurią dabar galime rasti beveik 80% klientų išmaniuosiuose telefonuose.

  • Microsoft Word 1031 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (3427 žodžiai)
  • Universitetas
  • Rūta
  • UAB Pigu įmonės analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
UAB Pigu įmonės analizė. (2017 m. Gruodžio 11 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-pigu-imones-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 13 d. 01:17
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema