UAB „Pigu“ veiklos lygio analizė: naujo produkto rinkodaros plano sudarymas


Paveikslų sąrašas. Lentelių sąrašas. Įvadas. Įmonė. Įmonės vizija, misija vertybės. Įmonės istorija. Rinkodaros aplinkos analizė. Makroaplinka. Mikroaplinka. Įmonės SSGG analizė. Tikslinės rinkos analizė. Rinkodaros komplekso elementų analizė. Produktai. Kaina. Paskirstymas. Reklama, pardavimų rėmimas, įvaizdžio kūrimas. Pardavimų personalas. Rinkodaros plano parengimas naujam produktui. Paslaugos privalumas. Naujos paslaugos reklamos galimybės. Paslaugų kaina. Konkurentai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Pigu.lt savo klientams garantuoja patrauklias kainas bei nuolat atsinaujinantį prekių asortimentą bei tik naujas ir originalias prekes. Taip pat pirkėjams suteikiamos visos garantijos bei prekių gražinimas ar keitimas, kaip tai yra numatyta teisės aktuose. Išsirinkusiam prekes klientui siūlomi populiariausi atsiskaitymo už prekes būdai, tarp kurių ir atsiskaitymas grynaisiais pristatymo metu bei galimybė pirkti išsimokėtinai.

Pigu.lt internetiniame puslapyje įmonė pateikia savo misiją, viziją ir vertybes, kuriomis vadovaudamasi vykdo savo veiklą.

Tagi norint išanalizuoti rinkodaros aplinką, yra būtinos mikro ir makro analizės.

Pagrindiniai makroaplinkos veiksniai, darantys įtaką įmonės veiklai yra ekonominiai, ekologiniai, technologiniai, politiniai – teisiniai ir socialiniai – kultūriniai.

Analizuojant ekonominių veiksnių įtaką įmonės veiklai, svarbu apžvelgti šalies BVP,

Didėjantis šalies BVP turi teigiamą įtaką UAB ,,Pigu“ veiklai, kadangi tai rodo, kad kartu su augančiu šalies BVP didėja ir žmonių ekonominis pajėgumas, todėl jie linkę dažniau apsipirkinėti, pirkti ne tik pirmo būtinumo pigiausias prekes, bet ir rinktis brangesnes, jų poreikius tenkinančias prekes, o tai neša pelną UAB ,,Pigu“.

Iš diagramoje pateiktų duomenų matomas vidutinių disponuojamų pajamų per mėnėsį didėjimas kiekvienais metais. Tai reiškia, kad kiekvienais metais gyventojams lieka vis didesnė pinigų suma, sumokėjus visus mokėtinus mokečius ir jie gali sau daugiau leisti – pirkti daugiau prekių, už jas mokėti daugiau ir panašiai, o tai turi teigiamą įtaką UAB ,,Pigu“ veiklai, kadangi didėjantis klientų skaičius, didina įmonės pelną.

Apibendrinant galima teigti, kad ekonominiai veiksniai teigiamai veikia įmonės veiklą.

Ekologiniai veiksniai didelės įtakos UAB ,,Pigu“ veiklai neturi. Įmonė neprekiauja daug ir išsenkančių išteklių reikalaujančia produkcija. Kadangi įmonė prekiauja pačiomis įvairiausiomis prekėmis, tai net jei nutiktų taip, kad kažkurio gamtinio ar energetinio išteklio pritrūktų, ji galėtų tą prekę pakeisti kita ir nuo to jų verslas smarkiai nenukentėtų.

Kadangi UAB ,,Pigu“ pagrinde yra internetinė parduotuvė, todėl technologinė pažanga, įvairios mokslo naujovės daro teigiamą įtaką įmonės veiklai. Įvairūs nauji išradimai informacinių technologijų srityje leidžia tobulinti savo siūlomų paslaugų kokybę. Atsižvelgiant į klientų poreikius kuriamos įvairios programėles, kurių pagalba klientui užsisakyti prekes būtų dar greičiau ir patogiau. Taip siekiama pasitelkiant technologinę pažangą prisitraukti kuo daugiau vartotojų, vertinančių kokybišką aptarnavimą ne tik realybėje, bet ir virtualioje erdvėje.

Analizuojant makroaplinką socialiniu – kultūriniu aspektu, galima teigti, kad šis aspektas teigiamai veikia UAB ,,Pigu“ veiklą, kadangi įmonės siūlomos prekės atitinka kiekvienos amžiaus grupės ir kiekvienos lyties poreikius. Jų prekės tinkamos įvairų tikėjimų, religinių grupių ar net rasių žmonėms, todėl apima didelę rinką ir patenkina kiekvieno individo poreikius.

Taip pat UAB ,,Pigu“ aptarnauja kiekvieno miesto gyventojus, nepriklausomai nuo to kaip toli jie gyvena nuo įmonės būstinės, nes vykdant internetinę prekybą pačiam pirkėjui nereikia išeiti iš namų norint nusipirkti prekes – užtenka viską užsisakyti internetu ir prekės yra pristatomos į jo pasirinktą vietą.

  • Microsoft Word 77 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (4214 žodžiai)
  • Universitetas
  • Kamile
  • UAB „Pigu“ veiklos lygio analizė: naujo produkto rinkodaros plano sudarymas
    10 - 3 balsai (-ų)
UAB „Pigu“ veiklos lygio analizė: naujo produkto rinkodaros plano sudarymas. (2019 m. Sausio 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-pigu-veiklos-lygio-analize-naujo-produkto-rinkodaros-plano-sudarymas.html Peržiūrėta 2019 m. Kovo 25 d. 07:23
×