UAB rinkodaros analizė


Įvadas. Uab „arip“ įmonės rinkodaros analizė. Išvados. Literatūra.

UAB „ARIP“ teikia automobilių remonto ir priežiūros paslaugas. Taip pat įmonė užsiima automobilių detalių bei automobilių priežiūros prekių prekyba. Nustačiusi vidutines kainas, įsikūrusi patogioje vietoje, teikdama profesionalų atliekamas paslaugas bei parduodama gerą vardą užsitarnavusių įmonių prekes siekia įsitvirtinti rinkoje. Visoms savo prekėms/paslaugos teikia garantiją, galimybę derėtis. Visa tai atkreipia vartotojo dėmesį ir skatina pasidomėti plačiau apie įmonę bei pačiam išbandyti ir įvertinti jos paslaugas.

Sėkminga įmonės veikla priklauso nuo jos sugebėjimo greitai ir lanksčiai reaguoti į rinkos pasikeitimus, į naujus vartotojų poreikius, prisitaikymo įsisavinti naujas technologijas ir naujas prekes/paslaugas.

Mano nuomone ši įmonė pasirikusi puikų verslo modelį, išbando visas priemones kaip patenkinti vartotoją, derinasi prie jo. Tačiau tobulėjimui ribų nėra.

  • Marketingas Referatas
  • Microsoft Word 52 KB
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (1886 žodžiai)
  • Kolegija
  • UAB rinkodaros analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
UAB rinkodaros analizė. (2014 m. Birželio 28 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 21 d. 19:36
×