UAB „Savas“ kepyklos marketingo tyrimas


Įmonės istorija. UAB kepykla “Savas”. Tyrimo problema. mažėja pardavimų apimtys, o kartu ir įmonės pelnas. Tyrimo uždaviniai. Atlikti UAB kepykla „Savas“ kepyklėlės Ukmergėje veiklos ir marketingo komplekso analizę. Darbo metodas. Atliekant tyrimą buvo naudotas– kiekybinio tyrimo būdas. Tyrimui naudotas instrumentas- apklausa. Rezultatai. Žinomumas ir apsilankymų priežastys. Apsilankymų dažnumas ir tai įtakojančios priežastys. Respondentų įvertinti kriterijai. Aptarnavimo kokybė. Išvados ir rekomendacijos. Kepyklelė turi savo lojalių klientų ratą Pardavimai nėra dideli.


UAB kepykla “Savas” įkurta 2000m. orientuojasi į tradicinių lietuviškų duonos, pyrago ir konditerijos gaminių gamybą realizuoja gaminius beveik į 800 parduotuvių Turi 19 gamintojo firminių parduotuvių bei 3 kepyklėles.

Tyrimo problema. Tyrimo objektas: UAB kepykla „Savas“ Ukmergėje marketingo kompleksas. Tyrimo tikslas: atlikti marketingo tyrimą bei pateikti rekomendacijas UAB kepykla „Savas“ marketingo programos tobulinimui.

  • Marketingas Skaidrės
  • MS PowerPoint 704 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (187 žodžiai)
  • Kolegija
  • Virginija
  • UAB „Savas“ kepyklos marketingo tyrimas
    10 - 1 balsai (-ų)
UAB „Savas“ kepyklos marketingo tyrimas. (2018 m. Sausio 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-savas-kepyklos-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 20 d. 10:03
×