UAB „Senukai“ vidinės komunikacijos analizė


Įvadas. Komunikacijos esmė. Komunikacijos organizacijoje rūšys ir funkcijos. UAB “Senukai” vidinės komunikacijos tyrimo rezultatai ir jų analizė. UAB „Senukai“ pristatymas. UAB „Senukai“ vidinės komunikacijos tyrimo rezultatai. Išvados. Literatūra. Priedai.


Šiame darbe bus atlikta UAB „Senukai“ vidinės komunikacijos analizė. Anketų pagalba bus atlikta bendrovės darbuotojų apklausa atsitiktinės atrankos būdu. Duomenys bus išanalizuoti, susumuoti ir bus padarytos atitinkamos išvados.

Pagrindinis darbo tikslas – atlikti UAB „Senukai“ vidinės komunikacijos analizę.

Remiantis lietuvių ir užsienio autorių moksliniais tyrimais išsiaiškinti organizacijos komunikacijos sampratą, procesą;

Komunikacija turi įvairius komunikavimo kanalus, t.y. informacijos perdavimo būdai. Yra keturi kūno kalbos kanalai:

3. Leksika. Gerai skambantys, lengvai ištariami žodžiai arba dviprasmiai, prastai suvokiami ir neištariami.

4. Laikas. Esamuoju laiku pabrėžiamas aktualumas, informacijos naujumas arba nelogiška laikų maišalynė. (Ž. Pečiulis, 2004, p.26).

Galiausiai tyla taip pat perduoda tam tikrą, kartais labai reikšmingą informaciją. Matome, kokia didelė informacijos kodavimo ir išraiškos būdų įvairovė, leidžianti teigti, kad neįmanoma nekomunikuoti (B. Grebliauskienė, 2004 p.18).

Rašytinė ir nerašytinė komunikacija. Šie du komunikacijos tipai dažnai išskiriami nagrinėjant socialinę komunikaciją. Rašytiniai priskiriama komunikacija, kai informacijai koduoti vartojamas raštas. Nerašytinė komunikacija vyksta tik „čia ir dabar“. Sąveika tarp pranešėjo ir pranešimo yra glaudi ir momentinė. Tai sunkina komunikacinės veiklos refleksą ir vertinimą.

C. E. Shanono ir W. Weaverio modelis yra pakankamai abstraktus ir pritaikomas bet kurio lygio komunikacijai aprašyti ir analizuoti. Būtina pabrėžti, kad jis nėra specialiai skirtas socialinei komunikacijai, neatsižvelgiama į įvairius niuansus, kurie įgauna didelę svarbą šio lygmens komunikacijoje. Nors minėto modelio veikimo principai tinka ne tik mechaninėms, bet ir biologinėms sistemos, vis dėlto paaiškėjo, kad jis neišsamus, kai mėginama nagrinėti žmonių tarpusavio komunikaciją. (B. Grebliauskienė, 2004, p.21)

Intraneto ir ekstraneto ryšiai. Intranetai – tai privatūs, visą organizaciją apimantys informacijos tikslai, veikiantys panašiai kai internetas, tačiau juos gali pasiekti tik organizacijoje dirbantys žmonės. (P. Robbins, 2003, p. 157)

Reziumė. Kompiuterinės technologijos keičia mūsų komunikavimo organizacijose būdus. Kalbant konkrečiai, darbuotojai jau privalo būti prie darbastalio ar rašomojo stalo, kad „būtų vietoje“.(P. Robbins, 2003, p. 157)

UAB “Senukai” verslo vizija. Būti pirmaujančia prekybos kompanija pasirinktose rinkose.

Buvo atlikta UAB “Senukai” filialo Kauno mieste vidinės komunikacijos analizė. Jai atlikti buvo pasirinkta anketinė apklausa. Anketos klausimai yra pateikti 1 priede. Tyrimas buvo atliktas 2009 m. gruodžio mėn. Tiriant duomenis respondentų skaičiui nustatyti buvo naudota Paniotto formulė;

Šioje apklausoje dalyvavo 38 proc. vyrų ir 62 proc. moterų.

Apklaustųjų darbuotojų amžius buvo įvairus. Iki 18 m. nebuvo apklausta nei vieno darbuotojo. Nuo 18 iki 25 m. apklausta 10 darbuotojų, jie sudaro 25 proc. visų darbuotojų. 15 apklaustųjų darbuotojų amžius buvo nuo 26 iki 32 m., t.y. jie sudaro 37,5 proc. apklaustųjų respondentų. Nuo 33 iki 39 m. buvo 10 respondentų, jie sudaro 25 proc. visų respondentų. Apklaustųjų darbuotojų, kurių amžius siekia virš 40 m. yra 5 ir jie sudaro 12,5 proc. apklaustųjų respondentų.

Respondentų darbo stažas yra gana įvairus. Ilgiausiai (5 m. ir daugiau) UAB „Senukai“ dirba 20 bendrovės darbuotojų, kurių sudaro 49 proc. visų apklaustųjų. 38 proc. darbuotojų minėtoje įmonėje dirba nuo 2 iki 5 m. 8 proc. apklaustųjų respondentų bendrovėje dirba nuo 1 iki 2 m., o mažiausiai dirbantys sudaro 5 proc. arba 2 darbuotojai, kurie UAB „Senukai“ dar neišdirbo nei metų.

  • Microsoft Word 355 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 38 puslapiai (5459 žodžiai)
  • Kolegija
  • Lina
  • UAB „Senukai“ vidinės komunikacijos analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
UAB „Senukai“ vidinės komunikacijos analizė. (2017 m. Kovo 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-senukai-vidines-komunikacijos-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 14 d. 06:27
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema