UAB “Skadora“ rinkodaros analizė


Įvadas. Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai. Rinkodaros plano proceso esmė. Rinkodaros plano sudedamosios dalys. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Metodai skirti rinkodaros planavimui. Mikro ir makro aplinkos analizė. Komplekso elementų vertinimas. Rinkodaros tikslai. Rinkodaros strategijos. Rinkodaros biudžetas. UAB „Skadora“ rinkodaros planavimas. UAB „SKADORA“ veiklos aprašymas. UAB “SKADORA” vizija, misija, tikslai ir vertybės. UAB „SKADORA“ aplinkos analizė. Rinkodaros kompleksų elementų analizė. Rinkodaros strategijos. Pagal tikslinę rinką. Pagal pozicionavimo būdą. Pagal rinkodaros komplekso elementus. Rinkos biudžetas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Temos aktualumas: visos įmonės kaip žinia turi bendrą tikslą, tai yra pelnas. Skirtumas toks, kad vienos įmonės gali pasigirti užkariavusios didelę dalį rinkos ir džiaugiasi pasiektais rezultatais, o kitoms sekasi kur kas prasčiau. Pradedant kurti verslą sėkmės negali garantuoti nė viena įmonė, tačiau bent preliminariai nuspėti tai padaryti gali padėti rinkodara. Versli Lietuva rinkodarą apibrėžia kaip vieną svarbiausių verslo planavimo dalių, apimančią didelę dalį pelnui didinti skirto proceso ir pelningos ateities planavimo (3).

Problema: kokių veiksmų ir sprendimų turi imtis UAB“SKADORA“ norėdama patenkinti savo lankytojų poreikius?

Tikslas: įvertinti UAB“SKADORA“ rinkodaros situaciją ir numatyti tolimesnius veiksmus bei priemones rinkodaros tobulinimui.

Nes tik teisingai suformulavus misiją galima teisingai išsikelti įmonės veiklos tikslus.

Turint įmonės tikslus, reikėtų keliauti prie kito etapo tai yra rinkodaros tikslų. Tačiau prieš tai labai svarbu neužmiršti atlikti perpspektyvų tyrimą.

Šį tyrimą padeda atlikti SSGG ( silpnybės, stibrybės, grėsmės, galimybės) analizė. Šis tyrimas parodo ką įmonė gali ir ko negali atlikti ir padeda atskleisti potencialiai naudingas ir nenaudingas sąlygas įmonės veiklai.

Norint teisingai suplanuoti rinkodaros veiklą patariama laikytis griežtos jos kūrimo struktūros ir todėl svarbu teisingai pasirinkti:

Diferencijuotas marketingas – skirtingos rinkos dalims įmonė siūlo skirtingus dalykus. Dažnai skiriasi siūlomos prekės, jų kainos, pardavimo vieta ir netgi reklama.

Pozicionavimas tai kūrybinės veiklos sritis, taigi ją gana sunku išreikšti struktūrizuota forma. P. Kotleris pateikia septynis pozicionavimo būdus, o kartu ir atitinkamas pozicionavimo strategijas. Taigi pozicionuoti galima paga(4)l:

Visi pozicionavimo sprendimai negali būti priimami neišanalizavus perspektyvų, o ypač konkurentų strategijos bei prieš pasirenkant tikslinę rinką, nes pozicionavimo galimybės priklauso nuo vartotojų savybių.

marketing komplekso elemente “paskirstymas”: strateginius sprendimus paskirstymo intensyvumo, paskirstymo kontrolės klausimais;

Taigi, tik išnagrinėjus visus rinkodaros elementus yra sukuriama rinkodaros strategija.

Tiek mikro tiek ir makro aplinka yra dar smulkinamos detaliau, kas padeda sukonkretinti tyrimų sritis į kurias turi oriantuotis įmonė.

Valstybinės ir nevyriausybinės organizacijos – institucijos kurios prekes įsigyja savo reikmėms, arba tam, kad perduoti jas kitoms organizacijoms;

Užsienio pirkėjai – visų išvardintų grupių pirkėjai esantys užsienyje (1, p.78).

Konkurentai tai dar vienas mikroaplinkos elementas. Nei viena įmonė negali išvengti kokurencijos, nes visuomet anksčiau ar vėliau atsiras įmonės kurios siūlys tokias pačias arba panašias prekes ir paslaugas.

Visuotinė kokurencija – tai varžymasis dėl visų pirkėjų pirkimui skiriamų lėšų, tarp visų rinkoje siūlomų prekių ir paslaugų. Tai konkurencijos rūšis kurios įmonė negali tiesiogiai paveikti, nes pirkėjas pats skirstosi savo lėšas pagal galimybes.

Tarprūšinė konkurencija - vyksta tarp tuos pačius pirkėjų poreikius tenkinančių skirtingų prekių rūšiū yra taip pat sunkiai įtakojama pačių įmonių.

Norint būti konkurencinga įmone labai svarbu tinkamai pasirinkti tiekėjus, nes jų prekių kainos įtakoja prekių ar paslaugų kainas. R. Virvilaitė išskiria išskiria pagrindinius tiekėjų spaudima lemenčius veiksnius:

Atsižvelgiant į šiuos veiksnius tampa daug lengviau tinkamai pasirinkti naujus tiekėjus ir derėtis su jau esamais.

Yra išskiriami keli ekonominę aplinką apibūdinantys rodikliai: BVP, pirkėjų pajamos, kaupimo lygis, prekių kainų lygis, kredito gavimo galimybės. Visi šie rodikliai daugiau ar mažiau leidžia nuspėti vartotojo elgseną bei pasikeitimus rinkoje.

  • Microsoft Word 99 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (4410 žodžiai)
  • Kolegija
  • Migle
  • UAB “Skadora“ rinkodaros analizė
    8 - 4 balsai (-ų)
UAB “Skadora“ rinkodaros analizė. (2016 m. Lapkričio 19 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-skadora-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 06 d. 20:16
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo