UAB „Topo centro“ baigiamoji praktikos ataskaita


Santrauka. Įvadas. UAB „TOPO GRUPĖ“ verslo įmonės veiklos analizė. Įmonės charakteristika. UAB „Topo Grupės“ įmonės padalinys. UAB „ Topo Grupės“ Pardavimų rodikliai. „Topo Grupės“ įmonės organizacinė valdymo struktūra. UAB „Topo centro“ Jonavos parduotuvės valdymo struktūra. UAB „ topo grupės“ įmonės/padalinio personalo dinamika. Suformuluojamas 1-ojo skyriaus apibendrinimas. UAB„ Topo Grupės“ verslo aplinkos vertinimas. UAB „Topo grupės“ verslo aplinkos analizė (PEST). Rinkos segmentavimas ir tikslinė rinka. UAB„ Topo centro“ pagrindiniai konkurentai. UAB„ TOPO GRUPĖ“ komunikacijos valdymo socialinėse medijose. Ssgg analizė. Suformuluojamas 2-ojo skyriaus apibendrinimas. Projektinė dalis – problemos projektiniai sprendimai. Naujausios mokslinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė. UAB „Topo centro“ turimi ištekliai ir galimybės. Pasirinktos probleminės srities projektiniai sprendimai, įvertinant verslo įmonės išteklius. Suformuluojamas 3-ojo skyriaus apibendrinimas.


Darbo problema: Pradėjo kristi klientų srautai, mažėti laimingumas, ir kadangi įmonė keitė pavadinimą ta proga buvo tinkamas momentas keisti lojalumo sistema, sugeneruoti nauja klientų duomenų baze ir tuo pačiu atnaujinti senų klientų kontaktinius duomenis.

Darbo metodai: verslo įmonės analizė, aplinkos vertinimas, problemos projektiniai sprendimai.

Darbo struktūra: Pirmoje dalyje pateikta trumpa įmonės charakteristika, plačiau aprašoma praktikos padalinys kuriame atlikinėjau praktiką, pateikti pardavimų rodikliai, atlikta įmonės organizacinė valdymo struktūra, buvo įvertinta padalinio personalo dinamika ir atliekama personalo veiklos sričių analizė. Antroje dalyje aprašoma įmonės aplinkos analizė (PEST), apibūdinama tikslinė rinka ir segmentavimas, analizuojami konkurentai, pateikiama įmonės SSGG analizė, bei identifikuojamos problemos, pasirinktos problemos analizavimas. Trečioje dalyje įvertinamas įmonės turimi ištekliai ir galimybės, pateikiami pasirinktos probleminės srities projektiniai sprendimai, įvertinant išteklius, ruošiami priedai ir literatūros informaciniai šaltiniai.

Darbo rezultatai: būti labiau aktyvesniems darbuotojams, kad kuo daugiau išdalinti PINS lojalumo kortelių.

Darbo aktualumas: Šią tema verta nagrinėti todėl, kad kuo daugiau pritraukti PINS lojalumo klientų. Tapę lojalumo klientais, galės kaupti taškus ir juos po to išleisti.

Darbo uždaviniai: Pateikta trumpa įmonės charakteristika, plačiau aprašoma praktikos padalinys kuriame atlikinėjau praktiką, pateikti pardavimų rodikliai, atlikta įmonės organizacinė valdymo struktūra, buvo įvertinta padalinio personalo dinamika ir atliekama personalo veiklos sričių analizė, aprašoma įmonės aplinkos analizė (PEST), apibūdinama tikslinė rinka ir segmentavimas, analizuojami konkurentai, pateikiama įmonės SSGG analizė, bei identifikuojamos problemos, pasirinktos problemos analizavimas, įvertinamas įmonės turimi ištekliai ir galimybės, pateikiami pasirinktos probleminės srities projektiniai sprendimai, įvertinant išteklius, ruošiami priedai ir literatūros informaciniai šaltiniai.

Darbo objektas: Pritraukti kuo daugiau naujų klientų, ir nepaleisti senų.

Darbo metodai: įmonės veiklos analizė, įmonės verslo aplinkos vertinimas, problemos iškėlimas, išsami problemos analizė, galimų sprendimų pateikimas.

Prekybos tinklo „TOPO CENTRAS“ Jonavos parduotuvė – tai viena iš UAB „TOPO CENTRAS“ tinklo parduotuvių, savo veiklą pradėjusi 2005 m. rugpjūčio 5 d. ir įsikūrusi Basanavičiaus g., 6, Jonava. Parduotuvėje dirba kvalifikuota 4 darbuotojų komanda, kuriai vadovauja padalinio vadovė Reda Brazauskienė. Pasak parduotuvės vadovės, Jonavos ir aplinkinių rajonų gyventojai „TOPO CENTRO“ parduotuvę vertina dėl didelio kokybiškų prekių pasirinkimo, patrauklių kainų, papildomai teikiamų paslaugų bei profesionalaus aptarnavimo. Dabartiniu metu svarbiausia mūsų sėkmingo verslo dalis – klientas. Todėl įmonės veikla orientuota į klientų pageidavimus ir norus. Aprūpinti juos modernia, kokybiška, ekonomiška ir nebrangia produkcija. Be to didelę reikšmę turi klientų aptarnavimas, nes kuo palankesnį įspūdį apie save paliks įmonė pirkėjui, tuo greičiau sulauks jo vėl sugrįžtant, o tai yra svarbu.

Pirkėjų aptarnavimas. Aptarnauja pirkėjus laikantis klientų aptarnavimo standarto reikalavimų, pristato ir demonstruoja gaminių veikimą, padeda pirkėjui išsirinkti prekę, konsultuoja pirkėją prekės paskirties, savybių, kokybės, priežiūros, kainos klausymais, pristato pirkėjui prekių naujoves, populiarumą, papildomas paslaugas.

Prekių ruošimas pardavimui. Ruošia pardavimui gautas prekes, patikrina pavadinimus, kiekį, komplektaciją, kainą, žymėjimą. Išpakuoja prekes, apžiūri išvaizdą, sukomplektuoja prekes ir gaminius.

Švaros ir tvarkos palaikymas darbo vietoje. Užtikriną švarą ir tvarką priskirtoje darbo zonoje, reikalui esant, periodiškai tikrina inventoriaus ir kasos aparatų tvarkingumą.

Rūpinimasis savo darbo išvaizda. Darbo metu dėvi drabužius, atitinkančius įmonės standartus, juos prižiūri, rūpinasi savo tvarkinga išvaizda.

  • Microsoft Word 121 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 35 puslapiai (6003 žodžiai)
  • Kolegija
  • Migle
  • UAB „Topo centro“ baigiamoji praktikos ataskaita
    8 - 1 balsai (-ų)
UAB „Topo centro“ baigiamoji praktikos ataskaita . (2018 m. Sausio 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-topo-centro-baigiamoji-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2019 m. Sausio 16 d. 22:32
×