UAB „Transekspedicija” rinkodaros veikla


UAB „ transekspedicija ” rinkodaros planas. Logistinės įmonės UAB “ transekspedicija ” apžvalga. Bendrovės krovininių automobilių servise teikiamos šios paslaugos. Logistinės įmonės UAB “ Transekpedicija ” rinkodaros aplinkos analizė. Logistinės įmonės UAB “ Transekpedicija ” makroaplinkos analizė. Politinės - teisinės aplinkos charakteristika. Ekonominės aplinkos identifikavimas. Socialinio - kultūrinio klimato analizė. Mokslinės - technologinės aplinkos apibūdinimas. Gamtinės aplinkos analizė. Logistinės įmonės UAB “ TRANSEKSPEDICIJA ” mikroaplinkos analizė. Prekių vartotojų charakteristika. Konkurencinės aplinkos įvertinimas Konkurentai Konkurento pavadinimas , veiklos tipas. UAB „ GIRTEKA “ Pervežimo paslaugos ES ir NVS šalyse. UAB „ VLANTANA “ Krovinių gabenimas užsienyje ir Lietuvoje. UAB „ DSV TRANSPORT “ Vygdo krovinių pervežimo paslaugas , bei logistikos paslaugas jūros ir oro keliais. UAB „ TRANSIMEKSA “ Krovinių gabenimas iš Italijos ir Vokietijos į Rusija ir NVS šalis. Elektroninės parduotuvės “ AAA ” rinkos segmentavimas , aprėpimo strategijos parinkimas ir pozicionavimas. Elektroninės parduotuvės “ AAA ” rinkos segmentavimo kriterijų ir tikslinės rinkos parinkimas. Elektroninės parduotuvės “ AAA ” rinkos aprėpimo strategijos pasirinkimas. Elektroninės parduotuvės “ AAA ” pozicionavimo analizė. Elektroninės parduotuvės “ AAA ” rinkodaros tikslų nustatymas. Elektroninės parduotuvės “ AAA ” rinkodaros komplekso elementų apibūdinimas. Elektroninės parduotuvės “ AAA ” prekių asortimento charakteristika. Logistinės įmonės UAB “ transekspedicija ” kainos.


Temos aktualumas. Įmonei rinkodaros planas reikalingas, tam kad galėtume išanalizuoti rinką ir parinkti teisingą įmonės planavimo ir pelninga veiklos kryptį.

3.Parinkti UAB “Transekspedicija” rinkos aprėpimo strategija ir pateikti pozicionavimo žemėlapį.

„Transekpedicija” Viešuosiuose pirkimuose konkuruoja su: UAB "LOGISTIKOS ERDVĖ", Uždaroji akcinė bendrovė "Sauliaus transporto sistemos", UAB "RVGL" ir kt. Labai dažnai pirkimai yra pralaimami.

Transekspedicijai dideli teigiama poveikį turėjo įstojimas į Europos Sąjungą. Gan dideli neigiamą poveikis buvo jaučiamas dėl nesutarimų su Rusija.

Ekonominę aplinką apibūdina tokie svarbiausi rodikliai: šalies BVP; pirkėjų pajamos; taupymo lygis; prekių kainų lygis; kredito gavimo galimybės.

Taip pat labai reiktų kreipti dėmesį į infliacija bei nedarbą

Ši aplinka nemažą poveikį padarė ir atsiskaitymo už prekes ir paslaugas operacijų sričiai. Atsirado galimybės atlikti pinigų pervedimo operacijas tarp toli vienas nuo kito esančių ūkio subjektų. Įdiegtas prekių kodavimas, ženklinimas, galimybė atsiskaityti elektroninėmis kortelėmis ir galimybė naudotis elektroninės prekybos paslaugomis.

UAB „Transekspedicija“ veikla vykdoma gavus atitinkamus leidimus (licenzijas): ES licenziją, ISO sertifikatus. Kroviniai yra apdrausti.

Darbuotojai įmones mokamu atlyginimu, darbo sąlygomis, vadovų požiuriu į darbuotojus nėra patenkinti. Įmonė siekia pririšti arba nutildyti jų komercines paslaptis žinančius darbuotojus įvairiomis sutartimis ar apribojimais.

Vieni iš mūsų bendrovės klientų – tokios užsienio kompanijos: „Kwintet“, „s.Oliver“, „Tony Dress“, „Peek&Cloppenburg” ir „Wormland”. Šie klientai renkasi „Transekpedicija“ dėl punktualumo, pasitikėjimo ir kokybės.

Visos pervežimo ir transportavimo kainos yra derinamos individualiai, kadangi daug rodiklių kinta, kurie įtakoja pervežimo ir transportavimo paslaugų kainas. Pvz: degalų kainos, akcizai ir kiti valstybių taikomi mokeščiai.

1. Turi galimybę pervežti tekstilės gaminius ir drabužius ant pakabų specialiai tam skirtais automobiliais

  • Microsoft Word 44 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (2120 žodžiai)
  • Kolegija
  • Agnė
  • UAB „Transekspedicija” rinkodaros veikla
    8.5 - 4 balsai (-ų)
UAB „Transekspedicija” rinkodaros veikla. (2019 m. Lapkričio 14 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-transekspedicija-rinkodaros-veikla.html Peržiūrėta 2020 m. Birželio 05 d. 12:55
×
116 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo