Ugdymo kokybę lemiantys veiksniai


Norint, kad iš mažo žmogučio išaugtų svarbi asmenybė. Į pasaulį kūdikis ateina kaip biologinė būtybė ir tik per tam tikrą laiką tampa socialiu individu. Siekiant ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymo. Vaikui turi būti garantuojamas ne tik fizinis saugumas, bet ir gera emocinė atmosfera bei palanki socialinė aplinka. Vaikų poreikių tenkinimas yra esminė sąlyga. Planuojant ugdomąją veiklą, būtina į ją įtraukti vaikus, derinti jų poreikius bei interesus, taikyti įvairius veiklos modelius. Pagrindinis pedagoginio proceso tikslas yra kiekvienam vaikui kelti aukštus, bet pasiektinus tikslus. Pagrindinė kūrybinė veikla. Ugdymo kokybę užtikrina pedagogai. Bendradarbiavimas su kitais pedagogais. Pedagogas privalo tiesti tiltus tarp ugdymo įstaigos ir šeimos. Svarbu įvertinti jo gebėjimus. Kokybiškas ugdymas ankstyvuoju laikotarpiu daro didžiausią įtaką vaikų pažintinei, socialinei, emocinei, fizinei ir kalbinei raidai.
  • Pedagogika Esė
  • Microsoft Word 10 KB
  • 2013 m.
  • 3 puslapiai (588 žodžiai)
  • Universitetas
  • Alma
  • Ugdymo kokybę lemiantys veiksniai
    10 - 4 balsai (-ų)
Ugdymo kokybę lemiantys veiksniai. (2013 m. Spalio 20 d.). https://www.mokslobaze.lt/ugdymo-kokybe-lemiantys-veiksniai.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 21 d. 03:53
×