„Utenos trikotažas“ marketingo plano pristatymas


AB „Utenos trikotažas“. Marketingo planas. Darbo objektas ir tikslas. Darbo uždaviniai. Darbo metodai. Įmonės tikslinė rinka ir marketingo strategija. AB „Utenos trikotažas“ prekių analizė. AB „Utenos trikotažas“ prekių kainų analizė. AB „Utenos trikotažas“ prekių paskirstymo analizė. AB „Utenos trikotažas“ prekių rėmimo analizė. Išvados.


Darbo objektas - AB „Utenos trikotažas“ marketingo veikla. Darbo tikslas - parengti AB „Utenos trikotažas“ marketingo planą.

Nustatyti įmonės tikslinę rinką ir apibrėžti jos rinkodaros strategiją. Atlikti įmonės prekių analizę; Atlikti įmonės prekių kainų analizę; Atlikti įmonės prekių paskirstymo analizę; Atlikti įmonės prekių rėmimo analizę.

Mokslinės ir periodinės literatūros ir interneto šaltinių analizė; Dokumentų analizė.

AB „Utenos Trikotažas“ naudoja šias kainų nustatymo strategijas: Orientuotą į konkurentus; Kainų ir kokybės strategija.

Įmonėje svarbus kriterijus yra rinkos segmentavimas. Čia rinka segmentuojama pagal vartotojų amžių, lytį, šeimos dydį, psichologinį faktorių, gaunamas pajamas bei išsilavinimą. Įmonė žinodama, kokia vartotojų dalis renkasi jų gaminamą produkciją, nustato tikslinę rinką. Marketingo strategija šioje įmonėje yra diferencijuotas marketingas. Įmonės prekių asortimentas yra labai platus.

  • MS PowerPoint 123 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (356 žodžiai)
  • Kolegija
  • Anonimas
  • „Utenos trikotažas“ marketingo plano pristatymas
    10 - 2 balsai (-ų)
„Utenos trikotažas“ marketingo plano pristatymas . (2018 m. Gegužės 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/utenos-trikotazas-marketingo-plano-pristatymas.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 06 d. 12:13
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo