Uždarosios akcinės bendrovės „Svajonė“ rinkodaros planavimas


Įvadas. Rinkodaros planavimas teoriniu aspektu. Rinkodaros samprata. Rinkodaros planavimas. Rinkodaros makro ir mikroaplinka. Rinkos segmentavimas. Rinkodaros komplekso elementai. UAB „Svajonė“ rinkodaros planavimas. UAB Kavinės „Svajonė“ mikroaplinkos analizė. UAB „Svajonė“ makroaplinkos analizė. UAB „Svajonė“ rinkodaros komplekso anali zė. UAB „Svajonė“ SSGG analizė. Išvados. Pasiūlymas. Literatūros sąrašas.


Temos aktualumas: Šiais sparčios technologinės, ekonominės ir socialinės visuomenės raidos laikais konkurencija verslo pasaulyje yra milžiniška. Įmonėms tenka vis labiau stengtis, norint išsiskirti savo gaminama produkcija, teikiamomis paslaugomis ir kuriama verte klientui. Kiekvienos sėkmingai dirbančios įmonės pagrindas – vartotojai. Jie yra esminiai dalyviai mainų procese, be kurių tiesiog nevyktų prekyba. Įmonės, parduodančios prekes, pirmiausia netiesiogiai parduoda galimybę patenkinti tam tikrus poreikius. Taigi, vykdant bei siekiant užtikrinti įmonių veiklą, sėkmę bei ilgalaikį gyvavimą yra būtina gebėti patenkinti savo klientų poreikius.

Žmonių poreikiai gali būti susiję su daugeliu veiksnių ir norint juos patenkinti, įmonei reikia skirti daug dėmesio savo klientų pažinimui – išsiaiškinti, kokiomis savybėmis jie pasižymi, kokias reikmes siekia patenkinti, įsigydami vienas ar kitas prekes, kas lemia jų elgseną ir pasirinkimus.

Veikiant rinkos ekonomikos sąlygomis, kuomet toje pačioje srityje konkuruoja daug įmonių, siūlančių vienodus arba panašius gaminius, efektyvus, visapusiškas klientų poreikių patenkinimas yra vienintelė priemonė, siekiant pritraukti klientus ir juos išlaikyti. Tačiau žmonių poreikiai yra nuolat kintantis dalykas, veikiamas tiek išorinių, tiek ir vidinių veiksnių t.y., reikia atsižvelgti į makro ir mikro aplinką.

Be to, tam tikroje rinkoje gali vyrauti specifiniai klientai, turintys atitinkamas galimybes, lūkesčius ir norus. Vartotojų poreikių tenkinimo procesą apsunkina ir tai, jog vienų poreikių tenkinimas skatina kitų poreikių atsiradimą ir taip bendra poreikių apimtis vis auga.

Darbo problema: Kavinė „Svajonė“ yra viena iš septynių maistą teikiančių įmonių Nemenčinės miestelį. Vartotojai turi nemažą pasirinkimą kur paragauti dienos pietūs, atsipalaiduoti vakarais arba užsisakyti ir švesti savo šventes. Kiekviena maistą teikianti įmonė stengiasi įvairiais rinkodaros būdais pritraukti vartotoją. Kavinė „Svajonė“ susiduria su tokia situaciją kaip mažas lankytojų skaičius, todėl kylą klausimas: kaip pritraukti daugiau vartotojų ir kokie rinkodaros būdai galėtu tam pagelbėti?

Darbo tikslas: Nustatyt kokiomis rinkodaros priemonėmis padidinti UAB „Svajonė“ vartotojų skaičių.

Literatūros šaltinių apžvalga: Pagrindiniai informacijos šaltiniai, kuriais buvo naudojamasi rašant projektinį darbą yra Vytautas Pranulio, Arvydo Pajuodžio vadovėlių „Marketingas“ ir Reginos Virvilaitės, Beatos Šeinauskienės „Marketingo valdymas“ , Sandros Bernytės „Sustainability marketing communications based on consumer values and principles“.

Darbo struktūra: Paslaugų rinkodaros ir verslo tyrimų projektinį darbą sudaro du skyriai:

Pirmą skyrių Rinkodara teoriniu aspektu sudaro penki poskyriai. Pirmame ir antrame poskyryje yra aptariama kaip skirtingi autoriai apibūdina rinkodaros sąvoką ir kokie yra vadybos planavimo veiklos tipai. Trečiajame poskyryje išanalizuojama mikroaplinka ir makroaplinka, bei jų veiksniai. Taip pat kokia įtaką gali daryti įmonės veiklai. Ketvirtame poskyryje apžvelgiama kas yra rinkos segmentas ir kaip yra išskiriamas tikslinis vartotojas. Penktame poskyryje nagrinėjamas rinkodaros komplekso elementų atsiradimas, bei sudėtis. Ir kokie elementai priskiriami tik paslaugų rinkodaros kompleksui.

Antrame skyriuje pritaikytos teorinės žinios kavinės UAB „Svajonė“ rinkodaros planavime ir jį sudaro keturi poskyriai. Pradžioje apibūdinama kavinės vizija, misija, bei tikslai ir atlikta kiekybinė įmonės dokumentų analizė (pelno pokyčiai). Pirmame poskyryje išnagrinėta kavinės mikroaplinka. Antrame poskyryje yra išnagrinėjama kavinės makroaplinka ir jos poveikis. Trečiame poskyryje kavinei UAB „Svajonė“ yra pritaikytas 7P kompleksas ir aptariamas kiekvienas elementas atskirai. Ketvirtame poskyryje atliekama kavinės UAB „Svajonė“ SSGG analizė.

  • Microsoft Word 101 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (5069 žodžiai)
  • Kolegija
  • Renatas
  • Uždarosios akcinės bendrovės „Svajonė“ rinkodaros planavimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Uždarosios akcinės bendrovės „Svajonė“ rinkodaros planavimas. (2020 m. Vasario 23 d.). https://www.mokslobaze.lt/uzdarosios-akcines-bendroves-svajone-rinkodaros-planavimas.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 09 d. 09:46
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo