Vadybos problemų sprendimo būdai ugdymo įstaigoje


Vadybos problemų sprendimo būdai ugdymo įstaigoje.


Pasitaiko situacijų, kuomet mokyklos vadovai dažnai įsijaučia į vadovo vaidmenį ir taip pamiršta šį mygtuką išjungti bei retkarčiais pažvelgti į situaciją paprasto žmogaus akimis. O tai būtų lengviau suprasti, kad visa tai, kas vyksta mokykloje – yra arba jų, arba kolektyvo sukurta.

Taip ir šioje situacijoje, kuomet mokyklos vadovė per darbinius susirinkimus su mokytojais pastebėjo, jog kaskart susirinkimuose sprendžiami vis tie patys klausimai. Atrodo jų sprendimo būdai yra aptariami, tačiau jokių pokyčių nesimato, kiekviename susirinkime vis grįždavo vėl ir vėl tie patys klausimai. Kiekvieną kartą mokyklos vadovė rašė sau struktūruotą susirinkimo darbotvarkę, tačiau iš tiesų atrodė, kad tik sau. Susirinkimai vykdavo kas savaitę, dauguma mokytojų kėlė opius klausimus ir ieškojo sprendimų, tačiau jokių savarankiškų iniciatyvų nerodė niekas. Jautėsi įtampa, kuri trukdė visiems kartu dirbti.

Ši problema palietė visą mokyklos bendruomenę (ir mokytojus, ir mokinius) – einamieji klausimai neišspręsti, mokytojai negali tinkamai susikaupti pamokų vedimui, mokiniai negauna tinkamai paruoštos informacijos, kadangi mokytojų mintys sukasi ne tik apie pamokos vedimą, bet ir apie savo neišspręstus klausimus. Ir taip uždaras ratas.

  • Microsoft Word 14 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (702 žodžiai)
  • Kolegija
  • Lenuschka
  • Vadybos problemų sprendimo būdai ugdymo įstaigoje
    10 - 1 balsai (-ų)
Vadybos problemų sprendimo būdai ugdymo įstaigoje. (2019 m. Kovo 14 d.). https://www.mokslobaze.lt/vadybos-problemu-sprendimo-budai-ugdymo-istaigoje.html Peržiūrėta 2019 m. Kovo 23 d. 05:05
×