Vaistų reklamų tyrimas


Įvadas. Analizuojamos vaistų reklamos. Minkštos kapsulės „imunital”. Lieknėjimo produktas „formoline”. Gelis “olfen”. Maisto papildas plaukams, nagams ir odai “perfectil”. Išvados. Šaltinis. Priedai.

Galima teigti, kad reklama vaistus įtraukė į vieną paradigmą su tomis prekėmis, kurias žmogaus vartoja kiekvieną dieną (dantų pasta, skalbimo milteliais, kosmetikos priemonėmis, maisto produktais etc.), ir siekia farmacijos priemones paversti paklausia, lengvai įsigyjama preke, kurią nebūtinai turi rekomenduoti ar skirti gydytojas. Plėtojant šios temos aktualumą, išnagrinėsime pasirinktas vaistų reklamas, jos įtaką visuomenei.

Tyrimo objektas: Pasirinktos 4 vaistų reklamos

Tyrimo tikslas: Išnagrinėti pasirinktas vaistų reklamas ir jas tarpusavyje palyginti.

Tyrimo uždaviniai:

1.Išanalizuoti vaistų reklamų struktūrą;

2.Nustatyti vaistų reklamų šabloniškumą;

3.Išskirti vaistų reklamose dominuojančias izotopijas;

4.Įvardinti vaistų reklamose homogeniškumą ir heterogeniškumą;

5.Išnagrinėti vaistų reklamų verbaliąją ir vizualiąją raišką.

Tyrimo metodas – lyginamoji analizė, apibendrinimas

  • Medicina Analizė
  • Microsoft Word 2424 KB
  • 2013 m.
  • 14 puslapių (2030 žodžiai)
  • Evelina
  • Vaistų reklamų tyrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Vaistų reklamų tyrimas. (2013 m. Gegužės 28 d.). https://www.mokslobaze.lt/vaistu-reklamu-tyrimas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 02:54
×