Valstybinės įstaigos marketingas


Santrauka. Įvadas. Valstybinių įstaigų paslaugų savybės, klasifikacija ir kokybė.Paslaugų sferos klasifikacija ir struktūra.Paslaugų kokybės kriterijai. Paslaugų teikimo įstaigų vidaus marketingas.Vidaus marketingo taikymo patirtis.Vidaus marketingo paslaugų plėtojimas. Telšių darbo biržos marketingo veiklos analizė.Telšių Darbo biržos charakteristika.Telšių Darbo biržos paslaugos.Paslaugos darbdaviams.Paslaugos bedarbiams.Telšių Darbo biržos valdymo struktūra.Darbo rinkos programų skyrius.Klientų aptarnavimo skyrius.Užimtumo fondo apskaitos skyrius. Telšių darbo biržos vidaus marketingas.Personalo kvalifikacijos kėlimas. Darbo jėgos profesinio mobilumo ir kompetencijos didinimas.Profesinio rengimo sistemos tobulinimas Lietuvoje.Profesinis mokymas.Dirbančiųjų profesinis mokymas. Išvados. Literatūra.

Tyrimo tikslas- išanalizuoti Valstybinių įstaigų, teikiančių paslaugas, marketingo veiklą teoriniu aspektu, paslaugų kokybės veiksnius ir vidaus marketingo įtaką analizuojamų paslaugų kokybei.

Tyrimo uždaviniai:

1.Išanalizuoti Valstybinių įstaigų, paslaugų marketingo teorinius aspektus.

2.Identifikuoti Valstybinių įstaigų paslaugų kokybės lemiančius veiksnius.

3.Išanalizuoti vidaus marketingo įtaką Valstybinių įstaigų paslaugų kokybei.

Tyrimo objektas. Valstybinės įstaigos paslaugų marketingo veikla.

  • Marketingas Referatas
  • Microsoft Word 220 KB
  • 2014 m.
  • 50 puslapių (10663 žodžiai)
  • Edita
  • Valstybinės įstaigos marketingas
    10 - 3 balsai (-ų)
Valstybinės įstaigos marketingas. (2014 m. Kovo 25 d.). https://www.mokslobaze.lt/valstybines-istaigos-marketingas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 25 d. 22:00
×