Vartotojo elgsena projektas


Kodėl rinkodaristams svarbu tirti vartotojo mokymąsi? Mokymosi teorijų klasifikacija. Du vartotojų mokymosi teorijų tipai. Klasikinio sąlygojimo esmė. Stimulų parinkimas. Klasikinio sąlygojimo principai. Kartojimas. Stimulų apibendrinimas. Stimulų diskriminavimas. Stimulų apibendrinimas ir rinkodara. Instrumentinis sąlygojimas. Instrumentinio mokymosi teorija. Instrumentinis sąlygojimas. Pastiprinimas. Teigiamas pastiprinimas. Teigiamo pastiprinimo naudojimas. Neigiamas pastiprinimas. (ne tas pats kas baudimas! ! ! Baudimas. Gesinimas. Baudimo efektyvumo kriterijai. Marketingo tikslas sukurti vartotojo atmintyje. Ką daryti, kad vartotojas atsimintų? Dvigubas kodavimas.

  • MS PowerPoint 3468 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 32 puslapiai (839 žodžiai)
  • Kolegija
  • Neringa
  • Vartotojo elgsena projektas
    10 - 2 balsai (-ų)
Vartotojo elgsena projektas. (2019 m. Gegužės 20 d.). https://www.mokslobaze.lt/vartotojo-elgsena-projektas.html Peržiūrėta 2020 m. Kovo 28 d. 16:29
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo