Vartotojo reakcija stebint reklamą


Simbolių, spalvų, motyvo reikšmė pasirinktoje reklamoje. Spalvų reikšmės Žalia. Kaip reklamoje naudojami simboliai, spalvos, motyvai siejasi /nesisieja su reklamos turiniu.


Reklamą idomu stebėti, nes joje yra tam tikra įtampa, siužetas, idomu sužinoti, kaip reklama pasibaigs. Pati reklama labiau apeliuojama į moteriškos lyties atstoves, grupes, skatina dalintis. Kūrėjai būtent ir kuria šį gėrimą merginoms, nes „Coke diet“ reklamoje matome tipinį ir būdingą elgesį merginoms, jos dažniausiai eina į parką ar kitas vietas pasisėdėti būriais, kaip ir išreiškiama reklamoje, taip lengviau užkalbinti vaikiną. „Coke diet“ vaizduojamas susižavėjimas vyru, kuris patraukia būtent moteris. Ją geria dažniausiai moterys, kaip ir moterims patinka vyrai Pasirinkta tinkama muzika. Pasirinktos moterys skirtingų rasių yra juodaodžių, brunetė, tai nesvarbu kokia tu esi, tai parodo draugystės ryšį, vienybę, jausmingumą, moteriškumą, tarpusavio trauką.

Simbolika reklamoje, tai spalvos ir motyvai siejasi su turiniu. Vyrauja švelnios, ramios moteriškos spalvos į ką reklama ir orientuota.

  • Microsoft Word 276 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 5 puslapiai (591 žodžiai)
  • Kolegija
  • Raminta
  • Vartotojo reakcija stebint reklamą
    10 - 1 balsai (-ų)
Vartotojo reakcija stebint reklamą. (2017 m. Vasario 19 d.). https://www.mokslobaze.lt/vartotojo-reakcija-stebint-reklama.html Peržiūrėta 2021 m. Kovo 06 d. 06:02
×
39 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo