Vartotojo sprendimo priėmimo procesas


Vartotojo sprendimo pirkti priėmimo procesas. Sprendimų proceso valdymas.

Vartotojo sprendimo priėmimo procesas. Vartotojo sprendimai ir jiems įtakos turintys veiksniai. Kas turi įtakos vartotojo sprendimams? Vartotojo sprendimo priėmimo etapai. Pirkėjo elgesys pirkimo metu.

Vartotojai linkę keisti, ar vengti sprendimų dėl galimos rizikos. O daugelis pirkimų yra susiję su kokia nors rizika, ypač kai vartotojas nėra tikras dėl naudos. Suvokiamos rizikos dydis susijęs su pinigų kiekiu, nepatikimomis prekės savybėmis ir su vartotojo savimone. Vartotojai imasi tam tikrų veiksmų, kad sumažintų riziką: vengia spręsti, ieško patikimesnės informacijos, teikia pirmenybę nacionalinėms prekėms. Pardavėjams svarbu visus tokius veiksnius išsiaiškinti.

  • Microsoft Word 8 KB
  • 2013 m.
  • 3 puslapiai (990 žodžiai)
  • Universitetas
  • Mantas
  • Vartotojo sprendimo priėmimo procesas
    10 - 2 balsai (-ų)
Vartotojo sprendimo priėmimo procesas. (2013 m. Balandžio 26 d.). https://www.mokslobaze.lt/vartotojo-sprendimo-priemimo-procesas.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 22 d. 15:38
×