Vartotojų atsakomybė


Įvadas. I vartotojų atsakomybė kaip tyrimų objektas. Atsakomybės samprata. Vartotojas- kaip centrinė figūra. Ii vartotojų atsakomybė. Atsakingas- neatsakingas vartojimas. Neatsakingo vartojimo pasekmės. Išvados. Literatūros sąrašas.

Darbo tyrimo objektas – vartotojų atsakomybė.

Darbo tikslas – įvertinti vartotojų atsakomybę.

Uždaviniai:

1. Išanalizuoti atsakingo vartotojo sampratą;

2. Įvertinti vartotojų atsakingą - neatsakingą vartojimą;

3. Išanalizuoti neatsakingo vartojimo pasekmes.

Metodai - mokslinės literatūros analizė.

  • Microsoft Word 130 KB
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (1868 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vitalija
  • Vartotojų atsakomybė
    10 - 2 balsai (-ų)
Vartotojų atsakomybė. (2014 m. Vasario 26 d.). https://www.mokslobaze.lt/vartotoju-atsakomybe.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 25 d. 01:58
×