Vartotojų elgesys ir turizmo paklausa


Šiame skyriuje mes pateiksime vartojų turizmo srityje, sprendimų priėmimo proceso apžvalgą.
Paklausa turizmui individualiame lygyje gali būti laikoma kaip suvartojimo procesas, kuris yra įtakojamas keleto veiksnių.
šio skyriaus tikslas yra paaiškinti kaip šie faktoriai veikia individo elpersonalo lygyje yra aišku, kad veiksniai, kurie įtakoja turizmo sritį yra glaudžiai susiję ir sujungti su vartotojų elgesio modeliu turizmo srityje. Supratimas ir motivacija turi svarbia įtaką kelionių sprendimams. Supratimai priklauso nuo individualaus suvokimo apie pasaulį. Suvokimas yra protinis neatimamas vietos nusakymas ar kelionių kompanijos ir yra nustatytas daugelio veiksnių, kuriuos sudaro vaikystė, šeima ir darbo patirtis. Tačiau suvokimas ir supratimas patys savyje nepaaiškina kodėl žmonės nori keliauti. Vidinis raginimas, kuris inicijuoja kelionės paklausą yra vadinamas kelionių motyvatoriumi. Mes galime pastebėti, kad turizmo vartotojo sprendimų procesas apima keturis pagrindinius elementus.
Energijos paklausa. Tai yra motyvacijos jėgos, kurios skatina turistus apsispresti ar aplankyti atrakciojonus ar išvykti į atostogas.
Filtrų paklausa. Netgi jeigu motivacija gali egzistuoti, paklausa yra priversta priklausyti ekonominiams, socioliniams ar fiziniams faktoriams.
Stimuliaroriai. Klientas turi būti išsiaškinęs idejas apie kelionės tiklsą, rezultatą ar organizaciją iš jų pagalbos, įvaizdžio ir informacija, kuri yra paprastai prienama. Šie stimuliatoriai skatins arba slopins įvairius energizatorius, kurie skatins artojimo procesą.
Funkcijos.