Vartotojų elgsena renkantis aprangos parduotuvę UAB „New yorker Lietuva“ projektas


Įvadas. Vartotojų elgsenos teoriniai aspektai. Vartotojų elgsenos samprata ir esmė. Vartotojų elgseną įtakojantys veiksniai. UAB „New yorker Lietuva“ vartotojų elgsenos ypatumų tyrimo analizė ir interpretacija. Išvados. Literatūra. Priedai.


Esame tokios nuomonės, kad vartotojų patenkinimas turi įtakos vartotojų išlaikymui, tuo pačiu organizacijos pelningumui ir konkurencingumui. Klientų, vartotojų aptarnavimo sistemos yra neatsiejama marketingo koncepcijos dalis. Savo ruožtu, marketingas padeda sukurti atitinkamus produktus, siekiant aptarnauti pasirinktus rinkos segmentus. Marketingo tikslas – pelningai siekti klientų poreikių patenkinimo, užmezgant su jais vertingų ryšių, toks tikslas labiausiai išryškėja konkurencijos metu.

Konkurencingoje verslo aplinkoje efektyvi pardavimų įmonės veikla neatsiejama nuo kokybiško aptarnavimo. Todėl jeigu įmonės siekia įgyti konkurencinį pranašumą, jos kuo labiau domisi klientų poreikiais, o nesikliauja vien produkto ar paslaugos kokybe, nes tai jau nebesuteikia ilgalaikiu ir pelningų santykių su klientais. Įmonės, norėdamos įtikti vartotojams, praktikuoja novatoriškas ir originalias strategijas, retai, bet kopijuoja rinkos lyderių idėjas, teigdamos, kad tai tik vartotojų labui. Vartotojų išlaikymas yra ne tik ekonominės naudos garantija, bet ir kiekvienos įmonės siekiamybė. Tik ilgalaikiais santykiais grįsti įmonės veikla gali turėti ateitį konkurencingomis rinkos sąlygomis.

Temos problema. Kiekvienos įmonės veikloje yra svarbus vartotojai ir jų skirtingi poreikiai. Vartotojai priimdami sprendimus ką nors pirkti, lemia organizacijos pardavimus ir pelną. Įmonei, organizacijai, kuri nori pasiekti aukštų tikslų, tenkindama vartotojų poreikius ir norus, svarbu gerai žinoti, suprasti vartotojų savybes, elgsenos tendencijas, vartotojų elgesį lemiančius veiksnius bei jiems galimą įtaką.

Šiandieninis vartotojas yra palyginti labiau išprusęs, informuotas, reiklus, besitikintis aukštų rezultatų, todėl jo užsibrėžti reikalavimai yra ypač aukšti. Didėjant vartotojų poreikiams didėja ir problemų, susijusiu su tų poreikių tenkinimu. Kiekviena įmonė stengiasi kuo efektyviau patenkinti vartotojų norus, kurti abipusę naudą, analizuojant mokslinius modelius apie vartotojų elgseną, analizuojant išorines ir vidines vartotojų elgsenas, veiksnius ir problemų sprendimo būdus. Tik išsamiai išanalizavę vartotojų elgseną bei jų puoselėjamus lūkesčius, gamintojai gali suformuoti prekių asortimentą, kuris tenkintų vartotojus.

Tyrimo objektas. Aprangos parduotuvių UAB ,,New Yorkier Lietuva“ vartotojų elgsena.

Tyrimo tikslas. Išanalizuoti vartotojų elgseną priimant sprendimą apsipirkti aprangos parduotuvėje UAB ,,New Yorkier Lietuva“.

Ištirti vartotojų elgseną lemiančius veiksnius bei trumpai išnagrinėti sprendimo priėmimo procesą;

Vartotojo elgsena yra nuolat kintanti ir nepastovi , tačiau yra išskiriami pagrindiniai septyni jos bruožai:

"Smog". Atsirado 1999 metais. Šio ženklo rūbai - madingi, elegantiški, skirti šiuolaikiškam vyrui.

Apdorojus klausimyno duomenis buvo įvertinta, kad daugiausia respondentų 21 arba 50 % proc. studijuoja, 10 arba 24 % po lygiai darbuotojai ir moksleiviai, ir 1 arba 2 % pensininkas.

Apibendrinant galima teigti, kad vidutinio tyrimo dalyvio amžius yra iki 20 metų, studijuojantis ar besimokantis, pajamos per mėnesį siekia iki 400 eurų.

Iš 14 paveikslo susistemintų duomenų matome, kad daugiausiai respondentų – 36 proc. perka prekes kurios turi tam tikru nukainojimų, nuolaidų, 29 proc. apklaustųjų perka modelio naujienas, 14 proc. perka prekes tik po pokalbio su konsultantu, 12 proc. apklaustųjų perka prekes susitarę su šeimos nariais, 9 proc. perka pasikliaujant kitų nuomone, tik kai negali apsispręsti.

  • Microsoft Word 100 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 32 puslapiai (5980 žodžiai)
  • Kolegija
  • Olivija
  • Vartotojų elgsena renkantis aprangos parduotuvę UAB „New yorker Lietuva“ projektas
    10 - 2 balsai (-ų)
Vartotojų elgsena renkantis aprangos parduotuvę UAB „New yorker Lietuva“ projektas. (2019 m. Birželio 14 d.). https://www.mokslobaze.lt/vartotoju-elgsena-renkantis-aprangos-parduotuve-uab-new-yorker-lietuva-projektas.html Peržiūrėta 2019 m. Liepos 22 d. 21:10
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema