Vartotojų elgsena skaidrės (2)


Vartotojų elgsena. Įvadas į vartotojų elgseną. Kas yra marketingas? Marketingo vystymosi tendencijos. Marketingo vadyba. Vartotojų elgsena – apie ką tai? Vartotojo elgsena. Vartotojų elgsena apima daugiau nei produktų pasirinkimą, pirkimą, vartojimą, pašalinimą. Vartotojų elgsena tarpdisciplininė sritis. Kodėl svarbu studijuoti vartotojo elgseną? Kas gali patenkinti vartotojo poreikius ir norus? Kas yra produktas? Kaip vartotojai įsigyja produktus? Mainų procesas.


Firmos formuoja vartotojus/rinkas kurdamos ir siūlydamos : naujus norus naujas vertes.

Vartotojas – individas (asmuo): turintis norus ar troškimus, atliekantis pirkimą, vartojantis produktą, pašalinantis produktą. Vartotojai gali įgauti organizacijų ar grupių formą.

Vartotojo elgsenos terminas taikomas: Individo elgsenai (personal consumer, ultimate consumer, end user) organizacijos elgsenai.

Vartotojų elgsena taip pat apima Kontaktus su reklamos priemonėmis, Reakciją į rėmimo veiksmus, Informacijos paiešką, Įtakojimą kitų asmenų, Kitų asmenų įtaką, Ir t.t.

Makro lygis Vartotojo makroelgsena (Pagrindinis dėmesys -visuomenės grupėms bei visai visuomenei).

Vartotojo elgsena svarbi: Segmentuojant rinką Pozicionuojant produktą Kuriant naujus produktus Įkainojant produktą Paskirstant produktą Remiant produktą.

Kuris Kokį Kodėl Kaip Kada Kur Kiek Kaip dažnai Kaip ilgai.

Kas renka informaciją Kas įtakoja Kas sprendžia Kas perka Kas vartoja.

Vietos (Rumšiškės) Asmenys (Politikas) Organizacijos (VDU) Veikla (Labdara) Įvykis (Eurolyga).

  • MS PowerPoint 4046 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 24 puslapiai (732 žodžiai)
  • Universitetas
  • Sigis
  • Vartotojų elgsena skaidrės (2)
    10 - 1 balsai (-ų)
Vartotojų elgsena skaidrės (2). (2018 m. Sausio 02 d.). https://www.mokslobaze.lt/vartotoju-elgsena-skaidres-2.html Peržiūrėta 2019 m. Kovo 26 d. 02:30
×