Vartotojų pasitenkinimas paslaugų kokybe


Vartotojų pasitenkinimas paslaugų kokybe.


Paslaugų kokybės vertinimą sąlygoja išoriniai ir vidiniai vartotojo veiksniai bei jo turimi ištekliai, aplinka, informacija apie paslaugą bei jų suformuoti vartotojo lūkesčiai.

Motyvas – tai vidinė paskata atlikti kokį nors veiksmą. Paslaugų pirkimo motyvas yra poreikis.

Suvokimas – tai aplinkos objektų bei įvykių priėmimas bei interpretavimas. Suvokimo procesas kontroliuoja dėmesingai gautos informacijos kiekį, kokybę arba atskirų individų informacijos supratimą.

Patirtis – tai sukauptos ir savaip interpretuotos informacijos visuma, nulemianti vartotojo elgseną.

Nuomonė – tai vartotojo patirties, jausmų, vertinimų, susijusių su tam tikru objektu, sąveikos rezultatas.

Taip pat vartojimo elgsenai įtakos turi ir išoriniai veiksniai. Jie kyla iš visuomenės, kurioje individas gyvena. Išoriniai veiksniai apibrėžia individo priklausomybę kokiai nors grupei, o tuo pačiu priimtinos ir nepriimtinos elgsenos ribas.

Efobi U. Ir kt., (2017) išskiria šiuos išorinius veiksnius, darančius įtaką vartotojo elgsenai:

Kultūra – tai visuomenės gyvenimo būdas, jos normos ir vertybės, perduodamos iš kartos į kartą ir besiformuojančios dabar vykstančių veiksnių įtakoje.

Visuomeninė klasė - skirtingų visuomeninių klasių vartotojai turi skirtingus pirkimo įpročius.

Įtakos grupė – ją sudaro žmonės su panašiais pomėgiais ir gyvenimo standartais, kurie yra tarsi rėmai, sprendžiant, ką pirkti.

  • Microsoft Word 15 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (794 žodžiai)
  • Kolegija
  • Greta
  • Vartotojų pasitenkinimas paslaugų kokybe
    10 - 1 balsai (-ų)
Vartotojų pasitenkinimas paslaugų kokybe. (2020 m. Gegužės 18 d.). https://www.mokslobaze.lt/vartotoju-pasitenkinimas-paslaugu-kokybe.html Peržiūrėta 2020 m. Liepos 14 d. 07:01
×
127 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo