Veiklos valdymo modelis Alytaus centrinis paštas


Įvadas. Pirmoji darbo dalis. Valdymo ypatybės. Apie produktą ir kuo užsiima. Organizacijos valdymo struktūra. Organizacijos korporacinė kultūra. Organizacija kaip valdymo objektas. Antroji darbo dalis. Veiklos valdymo analizė. Planavimas. Organizavimas. Kontrolė. Motyvacija. Darbuotojų įvertinimas. Darbuotojų drausminimas. Silpnosios ir stipriosios organizacijos valdymo modelio pusės. Trečioji darbo dalis. Išvados. Naudota literatūra.

Misija - užtikrinti vartotojams prieinamas, patikimas bei jų poreikius tenkinančias paslaugas ir dalyvauti kuriant komunikuojančią visuomenę.

Kodėl pasirinkta būtent ši viešoji įstaiga? Ji yra mano gimtąjame mieste, tad gauti reikiamos informacijos nebuvo sunku. Taip pat Lietuvos paštas, kaip įstaiga, yra pažįstama kiekvienam Lietuvos piliečiui, tačiau turbūt tik nedaugelis yra išanalizavęs šios įstaigos, šiuo atveju Alytaus miesto skyriaus, vidinę veiklą ir kaip ji yra valdoma norint suteikti kokybiškas paslaugas klientams.

  • Vadyba Kursinis darbas
  • Microsoft Word 328 KB
  • 2014 m.
  • 20 puslapių (2968 žodžiai)
  • Universitetas
  • Kristina
  • Veiklos valdymo modelis Alytaus centrinis paštas
    10 - 2 balsai (-ų)
Veiklos valdymo modelis Alytaus centrinis paštas. (2014 m. Gegužės 02 d.). https://www.mokslobaze.lt/veiklos-valdymo-modelis-alytaus-centrinis-pastas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 24 d. 10:36
×