Verbalumo ir vizualumo dermė reklamose


Turinys. Įvadas. Automobilio ŠKODA reklamos vizualumo ir verbalumo dermė. Literatūra. Priedas.


Dėl reklamos ekspresyvumo pasirinktos dvi kontrastingos spalvos – balta ir raudona. Raudona spalva yra labai ryški, todėl kaip mat traukia akį. Visa reklama padalinta į dvi dalis: vienos dalies fonas baltas, su dviem obuolio paveikslais, tekstas parašytas juoda spalva, kitos dalies fonas yra raudonas su baltu tekstu ir dviem mašinų paveikslais. Baltos spalvos pusėje pateikiami du raudoni obuoliai, vienas jų sveikas ir šviežias, kitas – prakąstas, apipuvęs, suvytęs, neestetiškas. Šalia obuolių paveikslų esti tekstas, prie sveikojo, raudono obuolio parašyta NAUJAS GERIAU. Taškas sakinio gale reiškia konstatavimą, didžiosios raidės – užtikrintumą, o sveiko obuolio paveikslas apačioje patvirtina mintį, kad naujas geriau. Žemiau, virš prakąsto obuolio parašytas tekstas TAI KAM RINKTIS NAUDOTĄ... Daugtaškis sakinio gale palieka vietos skaitytojo mintims, norima, kad šis susimąstytų, kad naujas tikrai geriau už naudotą. Obuoliai pasirinkti ne atsitiktinai, mat raudoni obuoliai baltame fone iš karto suteikia vaizdui daugiau raiškos, ekspresyvumo, atkreipia dėmesį, o pateiktų obuolių išvaizdos kontrastas padeda skaitytoją įtikinti, kad reikia rinktis naują prekę.

  • Microsoft Word 61 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 6 puslapiai (632 žodžiai)
  • Kolegija
  • Germinta
  • Verbalumo ir vizualumo dermė reklamose
    10 - 2 balsai (-ų)
Verbalumo ir vizualumo dermė reklamose. (2017 m. Gruodžio 17 d.). https://www.mokslobaze.lt/verbalumo-ir-vizualumo-derme-reklamose.html Peržiūrėta 2019 m. Kovo 22 d. 10:23
×