Verslininko etiketas


Pasisveikinimo reikalavimai. Pristatymas. Dalykinis bendravimas raštu. Atsakomieji laiškai. Pokalbiai telefonu. Privatūs pokalbiai telefonu. Keblios situacijos ir "nepatogūs. Skambučiai". Patarimai. Atsakikliai. Mobiliojo rysio telefonai. Nežodinis bendravimas. Neverbalinės bendravimo priemonės yra šios:. Tarpasmeninė erdvė. Tarpasmeninės erdvės ypatumai. Priėmimai. Taisyklės. Susodinimo į automobilius. Priėmimo organizavime svarbūs šie darbai:. Kvietimai į priėmimą. Kvietime turėtų būti nurodyta:. Kvietimo pavyzdys. Svecių sutikimas. Pagrindiniai bendravimo elementai yra šie:. Apie dovanas ir suvenyrus. Susodinimas uz stalo. Tarptautiniame bendravime. Priemimų apranga. Tostai.
  • Microsoft Word 79 KB
  • 2013 m.
  • 45 puslapiai (4983 žodžiai)
  • Jusstia
  • Verslininko etiketas
    10 - 3 balsai (-ų)
Verslininko etiketas. (2013 m. Kovo 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/verslininko-etiketas.html Peržiūrėta 2018 m. Liepos 18 d. 13:43
×