Verslo aplinkos analizė Duonos ir pyrago gaminių gamyba


Įvadas. Įmonės pristatymas. Išorinės verslo aplinkos analizė. Ekonominės aplinkos analizė. Technologinės aplinkos analizė. Teisinės-politinės aplinkos analizė. Ekologinės aplinkos analizė. Išorinės artimosios verslo aplinkos analizė. Pirkėjai. Konkurentai. Tiekėjai. Vidinės Uab „Mantinga“ verslo aplinkos analizė. Išvados. Literatūra.

Galima teigti, vieningai sutariama, kad bet kuris verslas daugiau ar mažiau priklauso nuo daugelio, tarp jų ir aplinkos sąlygų. Aplinka ne tik veikia įmonę, bet dažnai lemia jos veiklą, rezultatus ir netgi išlikimą. Verslininkai siekdami sėkmingos veiklos privalo atidžiai išnagrinėti jų verslo aplinką. Tai aktualu bet kurios specializacijos įmonei. Šio darbo objektas – įmonė „Mantinga“, kurios veiklos kryptis – produktų pardavimas.

Verslo aplinka yra labai svarbi sėkmingai įmonės veiklai. Būtina ją išsamiai tirti, reaguoti į jos pokyčius, sugebėti prie jos prisitaikyti ir gal netgi ją šiek tiek įtakoti. Marketingo aplinka vaidina svarbiausią vaidmenį verslo aplinkos tyrime ir analizavime, todėl kiekviena įmonė, norėdama sėkmingai gyvuoti, turi turėti savo marketingo padalinį, suprasti jo reikšmę ir galimus gauti teigiamus rezultatus.

  • Microsoft Word 21 KB
  • 2015 m.
  • 10 puslapių (1406 žodžiai)
  • Universitetas
  • Jurgita
  • Verslo aplinkos analizė Duonos ir pyrago gaminių gamyba
    10 - 1 balsai (-ų)
Verslo aplinkos analizė Duonos ir pyrago gaminių gamyba. (2015 m. Vasario 25 d.). https://www.mokslobaze.lt/verslo-aplinkos-analize-duonos-ir-pyrago-gaminiu-gamyba.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 18 d. 12:37
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema