Verslo aplinkos galimybių analizė, verslo svarba aplinkos bendrovei


Įvadas. Verslo aplinkos teoriniai aspektai. Verslo aplinkos samprata. Verslo aplinkos charakteristika. Verslo svarba aplinkos bendrovei. Įmonių veiksmai verslo aplinkoje. Maitinimo įstaigų verslo aplinkos galimybių tyrimo metodologiniai aspektai. Metodų pasirinkimo pagrindimas. Empirinio tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Literatūra. Priedai.


Mokslinės teorinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė ir sintezė.

Galimybes – proga, taip pat įmanomumas; tai, kas gali atsitikti ar įvykti

Stiprios ir silpnos puses. Verslo aplinka leidžia nustatyti atskirai stipriąsias ir silpnąsias puses, įmonės technologinių ir kitų pokyčių kontekste. Pavyzdžiui, įmonė gali turėti geros kokybės ir žemos kainos produktą , bet žemo lygio rinkodaros personalo.

Grėsmės ir galimybės. Korporacijų ir verslo sąveikos procese aplinka identifikuoja potencialias galimybes ir grėsmes. Tai leidžia suformuluoti veiksmingas priemones. Pavyzdžiui, atėjus į rinką užsienio konkurentas gali tapti grėsme bendrovei, ir jis turės rasti būdų, kaip veiksmingai konkuruoti.

Augimo kryptis. Sąveika su verslo aplinka leidžia valdyti, nuspręsti bendros įmonės plėtrą.

Konkurencinė analizė. Niekas taip nestimuliuoja veiklos valdymą kaip konkurentų veiksmai. Todėl įmonės priversti judėti į priekį, kurti įmantresnių ir išradingesnių strategijų siekiant įveikti savo konkurentus rinkoje, nebankrutuoti, plėsti savo produktą ar paslaugas toliau ir gėriau.

Paprastai vartotojai vienoje geografinėje erdvėje turi panašų skonį, pageidavimus ir poreikius.

Fizines ypatybes, reljefo, klimato, floros ir faunos, kritulių kiekio, rūšies ir kt. – visa tai veikia žmonių gyvenimą, jų poreikius. Pavyzdžiui, Šiaurės šalių vartotojai tikrai nepirks šlepetės ir skėčius nuo saulės.

Visos įmonės patiria įvairaus laipsnio įtaką vyriausybės ir dabartinį kursą, būklės pokyčius. Vyriausybė priima svarbiausius sprendimus dėl mokesčių, palūkanų normos, muitus, licencijų ir pan.

Be to, ji sukuria finansų ekonomikos valstybę, kuri taip pat turi tiesioginę įtaką įmonės veiklos plėtros strategijai. Politinius veiksnius verslo aplinkoje galima suskirstyti į tokias grupes:

Ilgalaikiai veiksniai yra vyriausybės sprendimai, kurie turės įtakos verslo aplinkai per ilgą laiką.

Regioniniai veiksniai yra susiję su tam tikro regiono ekonomikos sektoriumi.

Teisiniai veiksniai. Bet kuri bendrovė, bet kurioje šalyje turi dirbti srityje, kuri yra nustatoma pagal atitinkamą reguliavimo sistemą. Įmonės registravimo tvarką, mokesčius, samdyti darbuotojus, apskaita, — visa tai reglamentuojamas įstatymų leidybos lygiu.

Įstatymų pasikeitimai iš karto gali turėti įtakos verslui. Pvz., 1 liepos 2015 Ukraina tam tikrų verslo subjektų rūšims imperatyviai privalo naudoti kasos aparatą. Todėl verslininkai turi pirkti tai laikantis teisės aktų.[4]

Technologiniai pokyčiai. Nepaisant to, kad šios grupės veiksniai verslo aplinkoje nurodyti paskutiniai, ji turi didžiulį poveikį verslui. Šiandien, kaip niekada anksčiau, mokslo ir technikos pažanga vystosi su fantastiniu greičiu.

Nauji bendrovės gigantai naudoja naujausias technologijas. Jei prieš dvidešimt metų ne kiekviena kompanija turėjo kompiuterį biure, tai dabar tai būtinas atributas.

Tyrimo metodologija, suprantama, kaip mokslinė visuma, siejanti teorinę ir empirinę projekto dalis, ir aiškinanti nagrinėjamus reiškinius. Planuojant tyrimą įprastai laikomasi mokslinio tyrimo metodologijos, kuri aiškina pagrindinius tyrimo proceso žingsnius.

  • Microsoft Word 48 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (2670 žodžiai)
  • Kolegija
  • Nastia
  • Verslo aplinkos galimybių analizė, verslo svarba aplinkos bendrovei
    10 - 2 balsai (-ų)
Verslo aplinkos galimybių analizė, verslo svarba aplinkos bendrovei. (2019 m. Gegužės 02 d.). https://www.mokslobaze.lt/verslo-aplinkos-galimybiu-analize-verslo-svarba-aplinkos-bendrovei.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 05 d. 18:38
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo