Verslo etika ir etiketas savarankiškas darbas


Darbas Nr. 2 Organizacijos etikos kodekso analizė. Darbas Nr. 4 „Kėdainių krematoriumo“ veiklos poveikio gamtai rizikos veiksniai. Darbas Nr. 5 „Omnitel“ Reklamos etinis vertinimas. Darbas Nr. 6 Konfliktinės situacijos organizacijoje aprašas. Trumpas konfliktinės situacijos aprašymas. Darbas Nr. 7 Esė. Kaip pasiekti savo tikslus, išsaugant pagarbą kitiems. Referatas. Esminiai dalykinės išvaizdos reikalavimai ir svarba karjerai. Įvadas. Verslo aplinkos estetika. Dalykinės išvaizdos svarba karjerai. Išvaizdos įtaka pokalbyje dėl darbo. Dalykinės išvaizdos įtaka karjeros sėkmei. Dalykinis kostiumas – reikšminga įvaizdžio sudedamoji dalis. Dalykinės aprangos stilistika. Verslo aksesuarai. Dalykinė išvaizda ir karjera. Dalykinio įvaizdžio esmė. Dalykinė išvaizda ir karjera. Išvados. Literatūros sąrašas.


Apklausus programuotojus, jie nurodo, kad konfliktai jų tarpe pasitaiko: dėl išteklių paskirstymo kylančius konfliktus nurodo 1 darbuotojas; dėl darbų sąryšio kylančius konfliktus nurodo 3 darbuotojai; dėl skirtingų vertybių kylančius konfliktus pastebi 5 darbuotojai. Galimos Kkonfliktų priežastys:

Pagrindiniai konfliktų sprendimo būdai yra šie: bendradarbiavimas; kooperavimas; konkurencija; kompromisas; onfrontacija; vengimas.

Apie verslo aplinką, jos kūrimą, aksesuarus, dalykinę aprangą medžiagos yra nemažai, tačiau susistemintos informacijos apie verslo aksesuarų bendrą stilistiką, ansambliškumą bei suderinamumą duomenų nėra daug. Įvairiuose šaltiniuose nusakomi galimi aksesuarų deriniai, tačiau nekalbama apie spalvinį koloritą kontrasto principu, netradicines formas ar konstrukcijas. Bakalauro darbas tiesiogiai siejasi su verslo aplinka, nes yra sudedamoji verslo dalis tiek įvaizdžio, tiek sėkmingos karjeros prasme, todėl galėtų tarnauti kaip utilitarūs objektai bei įvaizdį formuojantys verslo aplinkos ir dalykinio kostiumo elementai.

ir karjeros sėkmei, apsibrėžkime karjeros bei verslo sėkmės sąvokas, taip pat įvaizdžio sampratą.

Atlikti tyrimai rodo, kad fizine išvaizda patrauklūs žmonės vertinami palankiau, nei tie, kurių išvaizda nėra tokia patraukli. Ši lengva diskriminacijos forma egzistuoja visur: pradedant mokyklomis, universitetais ir baigiant įmonėmis bei kitomis organizacijomis. Jungtinėse Amerikos Valstijose buvo atliktas tyrimas, kuris parodė, kad tarp respondentų moterų, kurios turi viršsvorio problemų ir 42 proc. vyrų, tiesiogiai patyrė diskriminaciją darbovietėse iš darbdavio pusės arba nebuvo įdarbinti, dėl savo svorio. (Rhode, 2010). Į šio tyrimo rezultatus reikėtų pažvelgti plačiau. Atliktoje studijoje, darbuotojų įvardintos diskriminacijos priežastys jų darbovietėse buvo susijusios su svoriu arba kitaip sakant su fizine žmonių išvaizda. Kitas tyrimas atliktas Jungtinėse Amerikos Valstijose, kur Darbuotojų teisės sąjungos duomenimis, vidutiniškai 16 proc. žmonių patyrė diskriminaciją darbe, dėl nepatrauklios

Autoriaus Stossel atlikto tyrimo išvados patvirtina, kad įvaizdis tikrai daro įspūdį žmonėms. Kaip to įrodymas, gali būti Jungtinėse Amerikos Valstijose vykę prezidentiniai debatai tarp J. F. Kennedy ir R. Nixon. Valstybės piliečiai, kurie debatų klausėsi per radijo imtuvą, buvo tikri, kad debatus laimėjo R. Nixon, tačiau tie piliečiai, kurie debatus stebėjo televizijos ekranuose debatų pergalę priskyrė J. F. Kennedy. (Stossel, 2004).

Neabejotinai, išvaizda, kurios pagalba kuriamas žmogaus įvaizdis, turi įtaką pokalbyje dėl darbo. 2007 m. Jungtinėse Amerikos Valstijose surengtoje apklausoje, kurioje dalyvavo 468 respondentai, 85 proc. jų tikėjo, kad tatuiruotės ant matomos kūno vietos mažina įsidarbinimo galimybę. (US Human Resources, 2008).

Galima teigti, kad fiziškai patraukli žmonių išvaizda įtakoja jų uždarbį. Tinkamai atrodantis darbuotojas gauna didesnį atlyginimą, jis greičiau kyla karjeros laiptais. Atsižvelgiant į tai, įmonės pradeda investuoti į specifinę sritį, į savo darbuotojų išvaizdą. Nauda abipusė: kompanijoms jų investicijos atsiperka greitai ir su kaupu, patenkintų klientų sąskaita, kitas ne mažiau svarbus aspektas – įmonės dėmesiu bei uždarbiu patenkinti darbuotojai.

Darbuotojai, kurie tiesiogiai bendrauja su įmonės klientu, įtakoja įmonės veiklą. Darbuotojų išvaizda – vienas tų veiksnių, kuris dalyvauja kuriant kompanijos pardavimus, kitaip sakant įtakoja įmonės veiklą. Išvaizda patrauklūs žmonės pasižymi socialiai geresniais įgūdžiais, tokiu būdu bendraudami su įmonių klientais kuria specifinį žmogiškąjį kapitalą, kuris įtakoja geresnius santykius su kompanijų klientais. (Bosman, Pfann, Biddle, Hamermesh, 1997).

  • Microsoft Word 1254 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 23 puslapiai (7434 žodžiai)
  • Kolegija
  • Gintas
  • Verslo etika ir etiketas savarankiškas darbas
    10 - 1 balsai (-ų)
Verslo etika ir etiketas savarankiškas darbas . (2017 m. Gegužės 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/verslo-etika-ir-etiketas-savarankiskas-darbas.html Peržiūrėta 2018 m. Liepos 18 d. 00:18
×