Verslo pradmenys


Verslo idėjos pristatymas. Verslo aplinkos nagrinėjimas. M. Porter analizė. Klientai. Konkurentai. Potencialūs konkurentai. Pest‘e analizė. Pristatomo produkto ar paslaugos nagrinėjimas PRIME analizė. Naudos pirkėjui tyrimas. Įmonės ir jos aplinkos galimų rizikų analizė. Verslo formos pasirinkimas ir išvados.


P : produktas originalus, aukščiausios kokybės, rinkoje yra analogų, bet jie ne tokie kokybiški. Produkto negalima apsaugoti patentais. Produktas yra etiškas. Įmonei įsteigti bus naudojamas UAB verso modelis.

R : pagrindiniai resursai reikalingi sėkmingai įmonės veiklai yra pradinis kapitalas ir gera komanda. Resursų kiekį būtų galima sumažinti, bet tai trukdys išsiaiškinti rinką.

I : Asmuo turi būti su patirtimi ar bent domėtis ta sritimi ar verslo plėtojimu. Asmuo turi būti motyvuotas dirbti ir tai turėtų skatinti darbo užmokestis. Komanda turi būti stipri ir motyvuota vedama gero vadovo. Komandoje neturėtų jaustis įtampa ir visi konfliktai būtų sprendžiama nedelsiant nepabloginant ryšio tarp kolegų.

E : konkurencija skatina veiklos spartesnį plėtimasi todėl maža konkurencija yra būtina, kad patenkinti vartotojo poreikius ir siekti greitesnio progreso įmonėje. Jei pasikeistu ekonominės sąlygos reikėtų taikytis prie rinkos pokyčių ir spręsti kaip patenkinti kliento poreikius. Automobilių remonto poreikis dar greit bus didelis, rinka bus gyva tol kol automobiliai ges.

  • Microsoft Word 21 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 5 puslapiai (690 žodžiai)
  • Kolegija
  • Gytis
  • Verslo pradmenys
    10 - 3 balsai (-ų)
Verslo pradmenys. (2018 m. Gegužės 17 d.). https://www.mokslobaze.lt/verslo-pradmenys.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 05 d. 19:21
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo