Vidaus degimo variklių klasifikacija



--vidinis mišinio sudarimas,kai degus mišinis sudaromas betarpiškai cilindro įvorėje.Kūras į cilindrą padodamas suspaudimo pabaigoje po slegių(40-70Mpa);
--kųras savaime uūsilėpsnoja ore,kuris yra pašilditas iki aukštos temperaturos;
--darbinis ciklas vykdomas su mišrių šilumos padavymų - tai yra mišraus degimo ciklas.Šio ciklo metų kūro dalis sudega kai V=const,o dalis kai yra p=const;
taip pat laivose naudojami karbiuratoriniai varikliai(plačiai naudojami autotransporte) ,bet jie naudojami tik kaip valtės motorai ir gaisrinių siurblių pavara.Jų ypatumai yra:
--išorinis mišinio sudarymas,kai degus mišinis,kuris sudarytas iš oro ir benzino garų,parošiamas ne cilindre,o karbiuratoriuje;
--degus mišinis užsidega nuo kibirkšties ir momentaliai sudega;
Šiolakinius vidaus degimo variklius(VDV) galima pasiskirti pagal šius požimius:
Ilgas motorėsursas(laikas iki kapitalinio rėmonto).VDV darbo trukmė valanduose iki kapitalinio rėmonto - tai vienas iš svarbiausių variklio konstrukcijos kokybės,gamybos ir ekspluatacijos rodiklių.Pagrindinis laivo variklis turi turėti motorėsursą apie 60-80 tūkst. valandų.Tokį motorėsursą turi galingi mažų apsukų dizelia.Vvidutinių apsukų VDV motorėsursas siekia 25-35 tūkst, valandų,aukštų apsukų VDV turi motorėsursą iki 2-3 tūkst. Valandų.
- Microsoft Word 1064 KB
- 2016 m.
- 4 puslapiai (710 žodžiai)
-