Vidaus degimo variklių turbinos


Įvadas. Šiek tiek istorijos. Turbokompresoriaus veikimas. Turbokompresoriaus sandara. Turbinų technologija su kintama geometrija. Nauda naudojant turbokompr?sorių. Pagrindinis turbokompresoriaus trūkumas. Interkuleris. Bov. Išvados. Literatūros sąrašas.

Tad nenuostabu, jog oro poreikis variklyje ne visuomet patenkinamas, geriausiu atveju - 90-95 %. Todėl vienas geriausių būdų padidinti variklio galingumą – tai pripūsti kuo daugiau oro, kad jis susimaišytu su kuo didesniu kiekiu kuro, ko pasekoje kuro ir deguonies mišinys degs geriau,greičiau ir išskirs daugiau energijos. Dėl to buvo sukonstruoti specialūs įtaisai, kurių paskirtis – suteikti įsiurbiamam orui pagreitį. Per automobilio šimtmečio istoriją tokių įtaisų buvo sukurta ne vienas ir ne du, tačiau iki mūsų dienų išliko ir populiariausiu tapo turbokompresorinis mechanizmas, dažnai vadinamas tiesiog turbina.

  • Inžinerija Referatas
  • Microsoft Word 247 KB
  • 2014 m.
  • 17 puslapių (3792 žodžiai)
  • Juozas
  • Vidaus degimo variklių turbinos
    10 - 9 balsai (-ų)
Vidaus degimo variklių turbinos. (2014 m. Gruodžio 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/vidaus-degimo-varikliu-turbinos.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 18:49
×